اخبار گردشگری

باغ وحش بی نظیر ببر‌ها در پاتایا

باغ وحش ببرها پاتایا یکی از باغ وحش‌های منحصربه‌فرد در دنیا و جنوب شرق آسیا است که نمونه‌های مشابهی از آن در دنیا دیدی نمی‌شود. با وجود این که بازدید از کشور تایلند و به خصوص پاتایا برای بسیاری از گردشگران دنیا جذابیت دارد، اما این باغ وحش شرایطی را فراهم آورده است که به عنوان یک گردشگر می‌توانید بسیاری از گونه‌های مختلف ببرهای دنیا را بشناسید.

باغ وحش بی نظیر ببر‌ها در پاتایا

باغ وحش ببرها پاتایا در منطقه سریراچا در حدود ۱۸ مایلی خارج از شهر پاتایا واقع شده است و عنوان آن به این دلیل انتخاب شده است که محل نگه‌داری و مراقبت از گونه‌های مختلف ببرهای دنیاست. در این باغ وحش بیش از ۲۰۰ ببر بنگال وجود دارد که هنگام بازدید دیدگاه شما را نسبت به این حیوان به کلی تغییر می‌دهد.

ببرهای باغ وحش ببرها پاتایا بسیار بازیگوش و فعال هستند و در هر نقطه از این باغ وحش می‌توانید آنها را ببینید. در ضمن شرایطی فراهم شده است که امکان بازی کردن، غذا دادن و حتی لذت بردن با این ببرها برای گردشگران فراهم شده است. نحوه نگه‌داری از ببرها در این باغ وحش شرایطی را فراهم آورده است که در کنار خوی وحشی‌گری آن‌ها نوعی احساس دوستانه و عاطفی بین گردشگران و ببرها شکل می‌گیرد.

یکی از نکات جالب و منحصربه‌فرد در باغ وحش ببرها پاتایا این است که یک خوک مادر وظیفه شیر دادن به بچه‌های ببر را بر عهده گرفته است. این پدیده نادر باعث تعجب همه گردشگران شده و نمونه مشابهی از آن در سایر باغ وحش‌ها دیده نشده است. این موضوع باعث ترغیب بسیاری از گردشگران به این محل شده است.

<!– –>