رپرتاژ خبری

چه نکات کلیدی که باید در خرید اینترنتی تورهای مسافرتی و تورهای اقساطی بدانیم؟

 

در دنیای نوین، سفر کردن یکی از روش های آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف ایران و جهان محسوب می شود و مسافران ترجیح می‌دهند از حصار جغرافیایی خود بیرون بیایند و با افراد، مکان‌ها و موقعیت‌های جدید آشنا شوند. یکی از دغدغه های ناگزیر امروزی برای داشتن یک سفر ایده آل نیاز به برنامه ریزی و تامین بودجه میباشد. جهت خرید تورهای مسافرتی به اقصی نقاط جهان روش‌های متفاوتی وجود دارد، که بهترین آن‌ها خرید تورهای مسافرتی به صورت آنلاین است، اما در هنگام خرید تور‌مسافرتی به صورت اینترنتی باید به یکسری نکات کلیدی که سازمان های گردشگری هرساله برای خرید تور در فضای مجازی به گردشگران هشدار می دهد، توجه داشته باشید.

اولین و مهمترین نکته در خرید آنلاین تور مسافرتی، اطمینان از سایت مورد نظر است بنابراین قبل از هر اقدامی بهتر است از صحت و اعتبار سایت مطمئن شوید تا بتوانید خریدی آسوده داشته باشید. در نظر داشته باشید که سایت فروشنده علاوه بر ای نماد میبایست دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری باشد، زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل در روند صدور مدارک و انجام برنامه سفر این سازمان پاسخگوی شما خواهد بود.

یکی از قابلیت‌های تاثیرگذار سایت فروش آنلاین تور، امکان انتخاب شرایط تور مطابق با برنامه سفر شماست. بنابراین در زمان انتخاب پرواز و هتل از فیلترهای موجود در سایت خرید آنلاین کمک بگیرید تا زودتر به نتیجه دلخواه برسید. در واقع قیمت تورهای مسافرتی بسته به نوع ایرلاین و ساعت پرواز، مدت و محل اقامت و سایر خدمات از جمله ترانسفر فرودگاهی می تواند متفاوت باشد. از این رو برای اطلاع دقیقتر از جزيیات و خدمات تور میتوانید با آژانس فروشنده معتبر تماس حاصل فرمایید.

خدمات در تورهای خارجی با تورهای داخلی متفاوت هستند و از اینرو قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند، برخی از تورهای خارجی نیاز به اخذ ویزا دارند و برخی دیگر ندارند و این موضوع بر روی قیمت تور شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. تورهای خارجی در میان تورهای مسافرتی پرطرفدار هستند، اما در نظر داشته باشید که سایت های آنلاین تنها واسطه فروش بلیط و هتل ها هستند و در آن ها کمتر می توان گشت شهری و خدمات تور را دریافت کرد.

یکی دیگر از فاکتورهای عامل در قیمت تورهای خارجی نواسانات ارزی و پروازی است از این سو ممکن است بسیاری از تبلیغات پیامکی، بنرهای فضای مجازی و پکیج تورها پس از گذشت چند ساعت فاقد اعتبار و نیاز به استعلام تلفنی با کانتر آژانس فروشنده داشته باشند، با توجه به این امر سایت های فروش اینترنتی با امکان آپدیت لحظه ای تورها، تاثیر شگرفی در روند خرید و فروش تور داشته که باعث فراهم شدن تجربه خریدی راحت و کارآمد برای مسافرین گردیده است.

 

نکته آخر در مورد خرید تورهای مسافرتی، دریافت خدمات تورهای اقساطی است که در شرایط رزرو آنلاین تور باید قبل از ثبت درخواست شرایط آن را از طریق تماس با کارشناسان فروش بررسی کنید. با دریافت خدمات اقساط تورهای مسافرتی شما می توانید به جای به تعویق انداختن سفر خود، در زمان مورد نظر بودجه سفر خود را مدیریت کنید

کدام سایت های خرید آنلاین خدمات مسافرتی قابل اعتمادترند؟

برای داشتن یک خرید اینترنتی موفق و مطمئن می بایست به سابقه و شهرت شرکت برگزار کننده آن توجه داشته باشید. همیشه انتخاب آژانس های بزرگ و شناخته شده دلیل بر انتخاب خوب و دریافت خدمات با نرخ مناسب نیست.

گاهی اوقات شرکت های کوچک تر نیز خدمات قابل قبول با قیمت های بسیار مناسبی را ارائه می دهند. در این زمینه شما می توانید از تجربیات افرادی که تورهای خود را از این سایت ها و آژانس ها تهیه کرده اند استفاده کنید.

شرکت خدمات مسافرتی پیشروان سیر جهان افروز یکی از معتبرترین و بروزترین وب سایت های خرید و رزرو تورهای خارجی و داخلی، بلیط هواپیما، هتل های مختلف آنلاین و بدون واسطه است.

این شرکت از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را در قالب شرکت حقوقی با مسئولیت محدود با دریافت مجوز بند ب به شماره ۰۷۵۸/۲۱/۱۴۰۱ از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آغاز کرده است و با توجه به برنامه ریزی اهداف کوتاه مدت و دراز مدت خود در راستای ارائه خدمات بهتر و کاملتر به مسافرین گرامی سایت آنلاین خود را نیز در سال ۱۴۰۲ معرفی کرد. این سایت با نام شرکتی پیشروان سیر در زمینه ارائه خدمات رزرو آنلاین تورهای خارجی و داخلی آنلاین و خدمات ویزای توریستی تمامی کشورهای نیازمند ویزا و همچنین سایت بوک بگیر در خصوص رزرو آنلاین پروازهای داخلی سیستمی و چارتری موجود، راه اندازی شده است و اینک آماده ی ارائه خدمات تورهای مسافرتی به اقصی نقاط جهان به صورت آنلاین می باشد. شما قادر خواهید بود از طریق کارت های عضو شتاب خرید های خود را در این سایت ها انجام دهید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین سایت نیز بهرهمند شوید.

پشتیبانی خدماتی که از شرکت پیشروان سیر جهان افروز دریافت می کنید یکی از ویژگی های بارز این سایت فروش آنلاین خدمات گردشگری و مسافرتی است، که آن را از سایر وب سایت ها متمایز می کند.

نکات مهم هنگام خرید تورهای مسافرتی

  • اینماد و نماد الکترونیک و تاریخ اعتبار سایت فروش تور مسافرتی حتما بررسی کنید و از نظرات تجربیات مسافرین دیگر در هنگام خرید کمک بگیرید.
  • هزینه های دریافت شده بابت خدمات را از شرکت ارائه دهنده پرس و جو کنید، و مطمئن شوید که به اندازه پولی که دریافت کرده اند امکانات را به شما عرضه می کنند.
  • راهنمای تورهای خارجی الزاما باید دارای کارت تور لیدری با تسلط کامل به زبان کشور مقصد، با تجربه و دارای اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند کمک های اولیه باشد.
  • به منظور داشتن یک سفر مطلوب، شما نیازمند داشتن برنامه ریزی مناسب برای سفر خود هستید، باید توری را انتخاب کنید، که با اهداف سفر و بودجه شما هماهنگی داشته باشد. بنابراین قبل از هرچیزی اطلاعات خود را در مورد کشور مقصد و شرایط سفر کامل کنید و با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین مانند سایت فروش آنلاین تورهای مسافرتی پیشروان سیرمراجعه کنید و متناسب با بودجه خود تور مطلوب خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین بلیط و واچر هتل را دریافت کنید.
  • برای داشتن تفریحات خاص و هیجان انگیز بهتر است از تورهای تخصصی استفاده کنید بنابراین برای داشتن یک تور انفرادی خاص متناسب با خواسته های خود با کارشناسان فروش تماس بگیرید.
  • احتمال دارد به دلایلی شما از رفتن به سفر منصرف شوید، بنابراین شما باید خرید تورهای مسافرتی را از سایت هایی انجام دهید که امکان استرداد مبلغ را داشته باشد. حتما قبل از خرید تمامی شرایط کنسلی و قوانین آن را بررسی کنید.

خرید تورهای مسافرتی

امروزه بیشتر افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می دهند. خرید اینترنتی مزیت های بسیاری دارد اما باید در نظر داشته باشید که قبل از انجام قطعی خرید، شرایط تور مسافرتی و قوانین خرید و امکان کنسلی تورها را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

توصیه می شود که خرید آنلاین تور مسافرتی خود را از سایت معتبر و دارای مجوز انجام دهید. برای اطلاع ازبروزترین قیمت بلیط داخلی و تورهای مسافرتی ما به شما سایت پیشروان سیر را که یکی از معتبر ترین سایت ها اینترنتی است را معرفی می کنیم. اگر به دنبال یک سفر بدون دغدغه هستید، سایت رزرواسیون آنلاین پیشروان سیر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

قیمت تورهای مسافرتی بسته به امکاناتی که به مشتریان خود ارائه می دهند می تواند متفاوت باشد، برخی از تورها بسته به نوع هتلی که معرفی می کنند، بلیط هواپیما، مقصد مورد نظر، دریافت ویزا می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.

اما شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین امکانات خرید آنلاین تورهای مسافرتی و بلیط های هواپیما های خارجی و داخلی را با سامانه رزرواسیون آنلاین پیشروان سیر و همچنین بوک بگیر تجربه کنید و از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته آن نیز بهره مند شوید.به یاد داشته باشید شرایط اقساط تور مسافرتی از طریق شرکت پیشروان سیر به آسانی و بدون نیاز به گرفتن وام بانکی و طی مراحل اداری زمانبر امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشنان فروش مجموعه پیشروان سیر تماس بگیرید.

آنچه در مورد شرایط تورهای مسافرتی اقساطی باید بدانیم؟

 

با توجه به تورم و رکود اقتصادی موجود در سال های اخیر در سطح جهانی، تامین بودجه سفر و هزینه های آن تبدیل به یکی از چالش برانگیزترین مسایل روز شده است. با این حال میتوان گفت داشتن یک بار سفر در سال و تجربه لحظاتی متفاوت و آشنایی با زندگی مردم در شهرهای مختلف ایران و جهان حق هر ایرانی است. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی و سختی مراحل اداری دریافت وام از برنامه سفر خود صرف نظر می کنند. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود در سراسر جهان یکی از راهکارهای مطرح شده اجرای تورهای مسافرتی اقساطی است که با استقبال چشمگیری مواجه شده است. استفاده از تورهای اقساطی نه تنها باعث داشتن برنامه ریزی سفری مطمئن و در زمان مورد درخواست مسافرین می گردد، بلکه آنها را از درگیری با مراحل اداری زمانبر بی نیاز می سازد.

شرایط پرداخت اقساطی تورهای مسافرتی طبق قوانین و مقررات داخلی هر آژانس تعیین می گردد. در اکثر موارد ۳۰ تا ۵۰ % از مبلغ کل تور باید در زمان ثبت درخواست تور مسافرتی به صورت نقدی پرداخت شود و الباقی مبلغ در قالب چک صیادی ثبت شده طی مدت ۴تا ۱۲ ماه بسته به شرایط درخواستی مسافر تسویه گردد.

نا گفته نماند که چک های صیادی باید به نام یکی از مسافرین باشد و همچنین در مورد مبالغ بالا چک ضمانت پرداخت به مبلغ کل مانده حساب قرارداد نیز دریافت می گردد.

شرکت پیشروان سیر در زمینه ارائه تورهای اقساطی با شرایطی بسیار مطلوب در خدمت شما عزیزان می باشد. در صورت نیاز به استفاده از این تورهای اقساطی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید از کارشناسان مشاوره بگیرید. این مجموعه با داشتن کارشناسانی متخصص و با تجربه در تمامی مراحل سفر همراه شما خواهد بود.

بلیط داخلی رزرو هتل داخلی

ویزای شنگن تورهای خارجی

رزرو آنلاین بلیط داخلی بلیط خارجی تورهای مسافرتی