رپرتاژ خبری

تور ترکیبی | فرصتی استثنایی برای سفر به چند مقصد گردشگری در دنیا با مهروگشت آریایی

 

تور ترکیبی؛ لذت سفر به چند کشور با هدف گردشگری

موسسات جهانگردی و گردشگری برای ارائه خدمات بهتر و بهره‌مندی بیشتر گردشگران از مزایای سفر به کشورهای خارجی، امکانات مناسبی را برای سفر به چندین کشور مختلف به صورت همزمان فراهم می‌کنند. این تورها که تورهای ترکیبی نامیده می‌شوند، فرصتی بی‌نظیر را برای کاهش هزینه‌های سفر به دو یا چند کشور به وجود می‌آورند. گردشگران با استفاده از این نوع تور امکان بازدید از بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، سواحل زیبا و اماکن فرهنگی و هنری دو یا سه کشور را دارند. همچنین تورهای ترکیبی هم برای مقاصد داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم برای گردشگری به کشورهای خارجی گزینه ایده‌آلی به‌شمار می‌آیند.

تورهای ترکیبی چه مزایایی دارند؟

مهم‌ترین مزیت تورهای ترکیبی برگزاری آن‌ها به‌صورت گروهی است. به همین دلیل ویزای مسافران به‌صورت گروهی صادر می‌شود. بر همین اساس شانس افراد برای اخذ ویزا افزایش می‌یابد. از سوی دیگر گروهی بودن این تورها به کاهش هزینه‌های سفر کمک می‌کنند. مجموعه‌های توریستی با انعقاد قرارداد زمان‌دار با هتل‌ها و رستوران‌ها از ارائه خدمات گروهی آن‌ها بهره‌مند می‌شوند و بسیاری از هزینه‌های سفر گردشگران از این طریق کاهش پیدا می‌کند.

علاوه بر تورهای ترکیبی تورهای جنوب شرق آسیا نیز با هزینه اندکی بهترین خدمات گردشگری را به شما ارائه می‌دهند. اگر به جاذبه‌های گردشگری کشورهای جنوب شرق آسیا علاقه ‌دارید، تور پوکت سنگاپور ، تور بالی ، تور مالزی ، تور تایلند ، تور سریلانکا ، تور مالدیو ، تور سنگاپور و تور پوکت خاطره‌انگیزترین لحظات سفر به کشورهای خارجی را به شما هدیه می‌دهند.

مدارک مورد نیاز برای تورهای ترکیبی | مهروگشت آریایی

اگر قصد استفاده از تورهای ترکیبی داخلی را داشته باشید، به جز مدارک هویتی به مدرک دیگری نیاز نخواهید داشت. اما برای اخذ مجوزهای خروج از کشور برای استفاده از خدمات تورهای خارجی ترکیبی باید حتما ویزای کشور مورد نظر را اخذ کرده باشید. تور ترکیبی امکان سفر شما به 26 کشور اروپایی حوزه شنگن را به وجود می‌آورد. بااین‌حال انتخاب یک مجموعه مسافرتی معتبر بسیاری از چالش‌های شما برای اخذ ویزای سفر را کاهش می‌دهد؛ زیرا این موسسات برای اخذ ویزا به‌صورت گروهی اقدام می‌کنند.

مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای تورهای ترکیبی عبارت‌اند از:

  • ویزای کشور مقصد
  • ترجمه مدارک شغلی
  • فرم تکمیل درخواست ویزا
  • مدارک مالی
  • گواهی اشتغال به تحصیل

خدمات تورهای ترکیبی | مهروگشت آریایی

مجموعه‌های گردشگری معتبر برای افزایش رفاه مسافران در طول سفر خدماتی مناسب را به آن‌ها ارائه می‌دهند. این خدمات از زمان رزرو تور تا پایان سفر به آن‌ها عرضه می‌شوند و مسافران بدون نگرانی از مسائل اقامتی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری، گشت‌وگذار و … باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت می‌کنند.

مهم‌ترین خدمات تورهای ترکیبی عبارت‌اند از:

  • ترانسفر بین شهر و کشور با مترو و هواپیما
  • اقامت در هتل‌های مجلل و مجهز
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تور لیدر فارسی‌زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی

در کنار خدماتی که مجموعه‌های گردشگری برای تورهای ترکیبی ارائه می‌دهند، امکانات برخی از تورهای تابستان، پاییز یا زمستان این مجموعه‌ها شرایط مناسبی را برای سفر به یک کشور خارجی را به وجود می‌آورد. اگر علاقه‌مند به بازدید از زیباترین کشورهای اروپا یا آسیا هستید، تور پوکت بانکوک، تور استانبول، تور ترکیه، تور دبی و تور دور آسیا در آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی شیرین‌ترین خاطرات سفری رویایی را برای شما می‌سازند.

نرخ قیمت تورهای ترکیبی

قیمت تورهای ترکیبی با توجه به عوامل متعددی متفاوت است. آژانس‌های مسافرتی بر اساس قراردادهای منعقدشده با هتل‌ها و رستوران‌های مقصد، هزینه بلیط رفت و برگشت، هزینه‌های بیمه و برخی هزینه‌های جانبی دیگر تعرفه‌هایی مجزا را برای این تورها در نظر می‌گیرند. بااین‌حال با توجه به امکان سفر به چند نقطه و گروهی بودن خدمات، هزینه‌ها تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابند.

بر همین اساس مهم‌ترین عوامل موثر بر تعیین قیمت تورهای ترکیبی عبارت‌اند از:

  • قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تعداد روزهای اقامت هتل
  • خدمات تور
  • گشت شهری

محبوب‌ترین تورهای ترکیبی

شناخت تورهای محبوب ترکیبی اولین گام برای انتخاب بهترین مقصد برای گردشگری به‌شمار می‌رود. جاذبه‌های گردشگری فراوان و سواحل فوق‌العاده در بسیاری از مقاصد توریستی، استقبال گردشگران از انواع تورهای ترکیبی را افزایش داده است.

بااین‌وجود برخی تورهای ترکیبی مانند تور ترکیبی پوکت سنگاپور مالزی، تور مالزی کوالالامپور، تور ترکیبی تایلند مالزی، تور مالزی سنگاپور بالی، تور بالی ابود کوالالامپور و تور مالزی تایلند از محبوب‌ترین تورهای آسیایی برای شروع ماجراجویی شما هستند. شما می‌توانید بهترین خدمات انواع تورهای ترکیبی را با آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی تجربه کنید

مناسب‌ترین زمان برای رزرو تورهای ترکیبی

با انتخاب آژانس معتبر مسافرتی هیچ محدودیتی برای انتخاب انواع تورهای ترکیبی پیش روی شما وجود ندارد. معمولا بهترین زمان برای رزرو تورهای ترکیبی بر اساس شرایط آب‌وهوایی مقصد تعیین می‌شود. به طور مثال برای سفر به کشورهای مدیترانه‌ای مانند ترکیه فصل بهار بهترین زمان است یا تجربه حضور در آب‌وهوای بی‌نظیر کشورهای جنوب شرقی آسیا در فصل تابستان، یک تجربه تکرارنشدنی خواهد بود.

تورهای ترکیبی چند روز طول می‌کشند؟

مدت‌زمان تورهای ترکیبی با یکدیگر متفاوت است. برخی از تورها مانند تور مالزی، سنگاپور و بالی به مدت 10 شب و 11 روز و بعضی تورهای دیگر مانند تایلند مالزی به مدت 9 شب و 10 روز هستند. بهتر است پیش از انتخاب تور با کارشناسان آژانس‌های مسافرتی مشورت کنید تا زمان دقیق اقامت خود در کشورهای مقصد را بدانید. این تورها معمولا بیش از یک هفته طول می‌کشند.

تور ترکیبی با مقصدهای ایده‌آل در آژانس مهروگشت آریایی

آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی از معتبرترین مجموعه‌های خدمات گردشگری در کشور می‌باشد که مجری تورهای داخلی و خارجی فراوانی است. این مجموعه با ایجاد مسیرهای جدید تور ترکیبی، تجربه سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا و کشورهای اروپایی را به‌صورت همزمان به وجود می‌آورد. استفاده از ایرلاین‌های معتبر، قرارداد با هتل‌ها و رستوران‌های باکیفیت، ارائه بیمه‌نامه رسمی، دریافت ویزا در کم‌ترین زمان ممکن، ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه و تنوع مسیرهای تور ترکیبی، آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی را به انتخاب اول گردشگران تبدیل می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از فرایند رزرو تورهای ترکیبی با کارشناسان از طریق سایت این مجموعه در ارتباط باشید.