اخبار گردشگری

توسعه زیرساخت‌های گردشگری بوشهرنیازمند مشارکت بخش خصوصی است

به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز دوشنبه در بازدید از کمپ اقامتی گردشگران و پارک‌های ساحلی بوشهر با قدردانی از تلاش شهرداری و شورای شهر بوشهر افزود: با تدابیر پیش بینی شده امسال تحولی مهم در عرصه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های گردشگری با همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ایجاد می‌شود.
وی در ارتباط با بازدید صورت گرفته از کمپ های نوروزی شهر بوشهر گفت: با صحبت‌هایی که با مسافران نوروزی در کمپ‌های اقامتی شد آنها اظهار رضایت نسبی داشتند که این امر نشان از تلاش مدبرانه مدیران ذیربط است.
ستوده با اشاره به اینکه آب و هوای مناسب و وجود امکانات تفریحی و گردشگری سبب افزایش حضور مسافران نوروزی در استان شده است ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته بیشترین سفر گردشگران استان بوشهر در این ایام به شهرها و نقاط ساحلی بوده است.
دبیر ستاد نوروزی شهرداری بوشهر، به ظرفیت کمپ اقامتی در پارک شغاب پرداخت و گفت: کمپ اقامتی شهرداری بندر بوشهر در بخش ساحلی پارک شغاب و با ظرفیت ۱۵۰ چادر و ۵۰ کانکس با خدمات بهداشتی و حمام و پارکینگ از ابتدای تعطیلات نوروز پذیرای مسافران است.
رسول رمضانی افزود: امکانات لازم برای اقامت گردشگران در کمپ‌های شهرداری بندر بوشهر فراهم است که این مهم سبب افزایش ماندگاری گردشگران نوروزی در بوشهر شده است.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


فرهنگی


زیر ساخت گردشگری


بخش خصوصی


بوشهر