اخبار گردشگری

۱۲۴ هزار نفر از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان بهره مند شدند

نعمت روز پیکر عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در گفت و گو با ایرنا افزود: همه ظرفیت های آموزش و پرورش هرمزگان برای ارایه بهترین خدمات به گردشگران فرهنگی بسیج شده وعوامل ستادها شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند تا خاطرات خوشی برای فرهنگیان باشد.
وی بیان داشت: یکی از مهم ترین اقدام های ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان تمرکز بر اطلاع رسانی فراگیر به مسافران نوروزی است که این امر با اطلاع رسانی از طریق نشریه، تراکت، بروشور و نصب بنرهای راهنما انجام شده تا مسافران بدون کمترین دغدغه به مرکز اسکان دسترسی داشته باشند.
این مسوول اظهار کرد: علاوه بر انتشار روزانه خبر مربوط به ستادهای اسکان از طریق پایگاه های اطلاع رسانی ادارات آموزش و ‌پرورش و کانال های اطلاع رسانی، شاهد همکاری شایسته خبرگزاری ها، صدا و سیما، نشریه ها، پایگاه ها و کانال های خبری با آموزش و پرورش هستیم.
وی هم چنین با بیان اینکه هرمزگان به عنوان یکی از استان های مقصد گردشگری کشور است، اظهار امیدواری کرد با همه کمبودها و مشکلات آموزش و‌پرورش استان توانسته باشد رضایت مسافران نوروزی را در تعطیلات بهار امسال تامین کند.
روز پیکر یاد آور شد: آموزش و پرورش به عنوان فراگیرترین نهاد کشور متعلق به همه ی مردم است و مشارکت جمعی در کمک به نظام تعلیم و تربیت ضامن موفقیت کشور در همه ی عرصه هاست.
۴۱۸ مدرسه با سه هزار و ۱۶۰ کلاس در هرمزگان و هم چنین باشگاه شماره یک و پردیس دانشگاه فرهنگیان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز ۹۷ منظور شده است.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


فرهنگی


آموزش و پرورش


ستاد فرهنگیان


هرمزگان