اخبار گردشگری

طرح های گردشگری باید به روز و کارآمد باشد

به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت الله شهبازی چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی فعالان گردشگری کرمانشاه که در هتل لاله بیستون برگزار شد، اظهار داشت:
بخش اعظمی از ظرفیت های شرکت توسعه گردشگری ‌ایران در استان کرمانشاه متمرکز شده است.
وی افزود: شرکت توسعه گردشگری ایران شرکت های استانی نیز دارد که یکی از فعال ترین و توانمند ترین آن در کرمانشاه فعال است.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با بیان اینکه این شرکت به ظرفیت استان کرمانشاه ایمان دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم از سرمایه های گردشگری استان کرمانشاه دفاع کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: ایجاد شغل در بخش صنعتی بسیار هزینه بر و دشوار است از این رو برای توسعه باید به سمت توسعه گردشگری تجارت و خدمات ‌برویم.
مجتبی نیک کردار افزود: زیرساخت های توسعه در استان کرمامشاه بسیار مناسب است که از جمله آنها می توان به جاده های مناسب، فرودگاه، راه آهن و مراکز اقامتی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه پس از به روی کارآمدن داعش در عراق مقداری تمایل گردشگران برای سفر به کرمانشاه کاهش پیدا کرد، گفت: ما مشکلات حاد امنیتی در کرمانشاه نداریم.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از ۲ هزار ۲۰۰ اثر آن ثبت ملی شده و مجموعه آثار تاریخی بیستون نیز در فهرست آثار جهانی قرار گرفته است.
۷۴۴۵/۸۰۶۶ خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


استان کرمانشاه


طرح های گردشگری