گردشگری و توریسم

۸۵۰۰ مشترک به مشترکان برق قم اضافه شد

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم مهدی آهنین پنجه با اشاره به عملکرد این شرکت در ۶ ماهه نخست امسال همچنین اظهار داشت: متوسط زمان واگذاری انشعاب از شبکه موجود طی نیمه نخست امسال پنج روز بوده و این در حالی است که برای ارائه این خدمت هفت روز هدف گذاری شده است که با اهتمام همکارانمان توانستیم ۲ روز زودتر از هدف‌گذاری واگذاری انشعاب به متقاضیان را داشته باشیم. 

آهنین پنجه همچنین احداث ۶۴ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ضعیف و هوایی و زمینی در قم طی ۶ ماهه اول سال ۹۹ را مورد توجه قرار داد و گفت: در این مدت ۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی جدید احداث شده و طول شبکه فشار ضعیف استان در پایان شهریورماه به سه هزار و ۸۷۶ کیلومتر رسید.

مدیرعامل برق قم همچنین با اشاره به احداث ۳۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی جدید در ۶ ماهه نخست سال جاری افزود: در پایان این مدت، طول شبکه فشار متوسط به چهار هزار و ۱۳۹ کیلومتر افرایش یافت که با احتساب آن مجموع طول شبکه فشار ضعیف و متوسط استان در حال حاضر هشت هزار و ۱۵ کیلومتر است.

وی با اشاره به نصب و بهره‌برداری از ۱۲۶ دستگاه ترانس عمومی جدید به ظرفیت ۱۹.۲۲ مگاولت آمپر در نیمه نخست سال جاری یادآور شد: با بهره‌برداری از ترانس‌های جدید، مجموع ترانس‌های عمومی استان به هفت هزار و ۶۲۴ دستگاه به ظرفیت ۱۷۹۰ مگاولت آمپر ارتقا پیدا کرد.

آهنین پنجه از نصب ۸۲۰ پایه فشار متوسط و ۱۸۱ پایه فشار ضعیف خبر داد و گفت: در حال حاضر مجموع پایه‌های فشار متوسط و ضعیف استان قم ۱۴۸ هزار و ۹۳۵ پایه است.

این مسئول با اشاره به نصب تعداد ۷۲۷ چراغ جدید روشنایی معابر طی این مدت خاطر نشان کرد: مجموع چراغ‌های روشنایی معابر ۱۰۶ هزار و ۱۷۷ است که طبق برنامه معابر جدید نیز از چراغ روشنایی بهره‌مند می‌شوند.

 وی اضافه کرد: با احداث هشت فیدر جدید ۲۰ کیلوولت، مجموع فیدرهای فشار متوسط عمومی استان ۲۰۶ مورد می باشد./