گردشگری و توریسم

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهیپمایی قدس

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای که امروز  چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد: امروز که توطئه فرزندان نامشروع استکبار همچون داعش و القاعده در منطقه شکست خورده و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران به پیروزی‌های شگرف و نابودی مزدوران استکبار نائل آمده است و ملت‌های مسلمان و بیدار در یمن، بحرین و دیگر نقاط منطقه هر روز به پیروزی نهایی نزدیکتر می‌شوند، جبهه کفر دامی دیگر برای رژیم‌های خائن و طماع و ترسو افکنده است.

بر اساس این بیانیه، “معامله قرن” طرحی آمریکائی-صهیونیستی است که اولاً فروپاشی وحدت جهان اسلام و ناامیدی مسلمانان را از مقاومت و آزادی قدس شریف دنبال می‌کند و ثانیاً همچون دستگاه تنفس مصنوعی برای رژیم کودک کش صهیونیستی و ارباب آمریکائیش و حاکمان مرتجع و خودفروخته منطقه عمل می‌کند.

جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر  لزوم هوشیاری ملتهای مسلمان خاطرنشان کرد: جبهه کفر از آخرین و مهلک ترین تیرهایش برای شکست جبهه حق و مقاومت استفاده می‌کند. رئیس جمهور شیّاد ایالات متحده که هنوز در سردرگمی شکست تلاش‌هایش در به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران و نیز متلاشی شدن طرح‌هایش در ذلیل کردن ملت‌های آزاده منطقه به سر می‌برد، حالا معامله‌ای کثیف را پیشکش صهیونیست‌های غاصب و مرتجعین عرب نموده است. اما زهی خیال باطل! که این وعده الهی است که زمین را بندگان صالح خدا به ارث خواهند برد و صبح پیروزی نزدیک است.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، حمایت خود را از مقاومت اسلامی ملت مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف اعلام نموده و با محکوم کردن طرح‌های استکباری همچون شرح معامله کثیف قرن، از تمامی اقشار ملت شریف ایران علی الخصوص مهندسین متعهد و فرهیخته کشور برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمائی عظیم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها هم در بیانیه ای روز قدس را روز عظمت، وحدت و مایه آزادگی اُمّت اسلامی در سراسر جهان عنوان کرده و افزود: دیکتاتورهای حاکم بر آمریکا و کشورهای دنباله رو آنها در منطقه، ننگ ابدی روابط خود با رژیم اشغالگر صهیونیستی را تا ابد با خود خواهند داشت و این جبهه حق و مقاومت هست که بر اساس وعده نصرت الهی، نهایتاً پیروز خواهد شد.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها، ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به ویژه کارکنان صدیق، خدوم و تلاشگر شبکه بانکی کشور برای حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و اذناب آنها را اعلام می‌نماید.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در بیانیه ای که امروز منتشر شد، حمایت از ملت فلسطین و آرمان قدس شریف را پشتوانه امنیت ملی و عامل وحدت و اتحاد امت اسلامی در مهم‌ترین مسأله جهان اسلام عنوان کرد.
 در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آمده است: سیاهه شکست طرح‌های سازش و خیانت و همچنین تلاش‌های مذبوحانه آمریکا، آل سعود و امارات و برخی کشورها در رونمایی و اجرایی کردن طرح از پیش شکست خورده به معامله قرن، تردیدی نیست این طرح شیطانی با هدف نابودی و محو فلسطین و آرمان قدس شریف تهیه شده است.

بر اساس این بیانیه دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی و شهدای انتفاضه فلسطین با هوشمندی و هوشیاری در برابر فتنه‌های جدید استکبار جهانی و صهیونیست‌های کودک کش و همراهی برخی از دولت‌های وابسته و ضعیف منطقه با آن را، از ضرورت‌های انکارناپذیر فراروی ملت‌ها و دولت‌های اسلامی است.

بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: طرح معامله قرن و هر طرح سازش دیگر که نسبتی با حق و حقوق مردم فلسطین نداشته باشد، توطئه ای در ادامه فتنه مثلث و شوم شکست خورده داعش و پروژه تروریسم تکفیری و جنگ‌های نیابتی منطقه برای امنیت سازی رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل بوده و در معادله‌ای معکوس، کشتی آمال و آرزوهای مثلث سرطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع وهابی به گل خواهد نشست و نتیجه‌ای جز سرعت بخشیدن به نابودی اشغالگران و پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین در پی نخواهد داشت.

سیام **۱۰۵۸**۲۰۲۱**