اخبار گردشگری

سالن تئاتر مارینسکی مسکو

سالن تئاتر مارینسکی مسکو یکی از جاذبه‌های زیبای شهر مسکو و کشور روسیه است که می‌توان آن را به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های شهر نیز نامید. ساخت سالن مارینسکی از سال ۱۷۸۳ میلادی شروع شده و در مراحل مختلف حیات خود از یک تئاتر کوچک یک ساختمان چوبی و سپس به ساختمان آنتونیو رینالدی و در نهایت به تئاتر مارینسکی تبدیل شده‌اند.

سالن تئاتر مارینسکی مسکو

ساختمان رینالدی توسط توماس تومان بین سال‌های ۱۸۰۲ تا ۱۸۰۳ میلادی تغییر کرد و توسط آلبرتو کاویوس و پسر آهنگساز آن کاترین کاویوس اصلاح شد. سالن بین سال‌های ۱۸۲۶ تا ۱۸۳۶ میلادی مجوز استفاده از ماشین آلات مدرن را دریافت کرده و بسیاری از تجهیزات مدرن استفاده شده در حوزه موسیقی برای آن نصب شد.

سالن تئاتر مارینسکی در مرحله بعدی از حیات خود در سال ۱۸۴۵ توسط آلساندرو گوارا وارد مرحله جدیدی شد. این شخص با وارد کردن یک سیرک ایتالیایی به شهر سن‌پترزبورگ مقامات شهر را متقاعد کرد که یک ساختمان چوبی دائمی برای اجرای برنامه‌های خود در مقابل تئاتر بالشویک ایجاد کند. برنامه‌های عجیب و غریب این سیرک و تلفیق آن‌ها با هنر‌های روسی باعث شد که محبوبیت این سالن وارد مراحل جدیدتری شده و محبوبیت بیشتری پیدا کند.

در دوم اکتبر سال ۱۸۶۲ تئاتر مارینسکی وارد فاز جدیدی شده و با نمایشنامه‌های جدید افتتاح شد. این نمایشنامه‌ها تحت نظر ادوارد ناپروکن اجرا می‌شد که در سال‌های بعد به عنوان مدیر تئاتر نیز انتخاب شد. در طول حیات این تئاتر اتفاقات متعددی رخ داد که یکی از آن‌ها حادثه آتش سوزی سال ۱۸۸۰ بود که موجب بازسازی چند باره این تئاتر شد.


<!– –>