اخبار گردشگری

مخاطب شعار سال همه آحاد ملت است

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه درحاشیه بازدید از وضعیت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی دربندردیلم درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به تاکید رهبری بر مصرف کالای ایرانی باکیفیت بالا و دارای مرغوبیت و ارزان، تولیدکنندگان باید برکیفت کالاها بیشتر متمرکز شوند تا زمینه استقبال و رضایتمندی مردم را درکوتاه مدت جلب کنند.
وی اظهارکرد:اگر درحوزه اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای ایرانی اقدامی صورت گیرد اما نگاه عامه مردم و مسئولان به مصرف کالای ایرانی نباشد ،اقتصاد مقاومتی بامشکل مواجه خواهد شد.
گراوند با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری اشتغال و معیشت مردم است، گفت: حمایت از مصرف کالای ایرانی تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است.
استانداربوشهر، رضایتمندی مقام معظم رهبری را درحوزه اقتصاد مقاومتی سال ۹۶ برای دولتمردان افتخار دانست و گفت:باید درپایان سال ۹۷ در زمینه مصرف کالای ایرانی رضایتمندی بیشتر رهبری را جلب کنیم .
وی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهرستان های گردشگرپذیر استان درجهت توسعه همه جانبه و استقبال و خدمات رسانی مطلوب تر به هموطنان در بودجه سال ۹۷ بصورت ویژه دیده خواهند شد.
وی گفت: در این ارتباط به شهرداری ها در بودجه ۹۷ اعتبارات ویژه تخصیص داده می شود و مجموعه مدیریت شهری باید دریک برنامه مشخص ومدون تمامی کاستی ها را برطرف کنند.
استانداربوشهر افزود:باتوجه به موقعیت وجاذبه های گردشگری استان بوشهر همه ساله حضور مهمانان نوروزی چشمگیر است.
استاندار بوشهر وهیات همراه در بدو ورود به دیلم در یادمان شهدای گمنام حضور و ادای احترام کرد و از ساحل و ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد.
شهرستان دیلم در ۲۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
۶۱۶۴/۷۲۱۵/ ۶۰۴۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


شعارسال


اشتغال


گردشگری