اخبار گردشگری

آغاز جشنواره عکس احیاء همزمان با نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از صندوق احیاء، پرهام جانفشان اظهار کرد: سایت جشنواره به نشانی www.ehyaphotofestival.ir همزمان با نمایشگاه بین المللی گردشگری در دسترس علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره قرار می گیرد.
رئیس شورای سیاستگذاری عکس احیاء در تشریح اهداف این جشنواره ملی گفت: عمومیت بخشیدن به فرهنگ احیاء بناهای تاریخی در بین اقشار جامعه، معرفی ظرفیت منحصر به فرد میراث فرهنگی سراسر کشور، شناساندن وظایف صندوق احیاء و نقش آن در باز زنده سازی ابنیه تاریخی و فرهنگی یکی از مهمترین اهدافی است که در این جشنواره دنبال می شود.
وی افزود: رامین افشاری، روح الله مهدی نژاد، سیدرضا موسوی و مجتبی چناری اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ملی عکس احیاء هستند.
افشین بختیار، سیف الله صمدیان، کیارنگ علایی، شادی قدیریان و سعید محمودی ازناوه نیز هیات داوران این جشنواره را تشکیل داده اند.
متقاضیان شرکت در این جشنواره از سوم بهمن ۹۶ تا ۲۹ فروردین ماه ۹۷ فرصت دارند تا از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ehyaphotofestival.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
به گزارش ایرنا یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم تا ششم بهمن ماه در زمینی به مساحت ۴۱ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
۵۰۰ شرکت (۷۰ شرکت خارجی و ۴۳۰ شرکت داخلی) در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارند.
فراهنگ**۳۰۷۹**۱۰۵۵
دریافت: علی اسدی**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


میراث فرهنگی


جشنواره عکس احیا