اخبار گردشگری

زیباترین مقاصد سفر در کریسمس

رؤیای یک سفر هیجان‌انگیز در این کریسمس را دارید؟ ما برای کمک به شما اینجا هستیم. ۲۰ مقصد کلاسیک از شهرهای پرزرق‌وبرق دنیا برای تعطیلات آخر سال در ادامه آورده شده است.

کریسمس در کپنهاگ، دانمارک

کریسمس در کپنهاگ، دانمارک
کپنهاگ یکی از پایتخت‌های پرجنب‌وجوش و مقرون‌به‌صرفه در منطقه اسکاندیناوی با مساحت کم و مردمی مهمان‌نواز است که مردم آن با سرعت بسیار کم رانندگی می‌کنند و فعالیت‌های پیش از کریسمس در آنجا به آسانی انجام می‌شوند. باغ‌های تیوولی شهر هر ساله توسط نیم میلیون چراغ و هزاران درخت کریسمس تزئین می‌شوند و این ایام را به زیبایی جشن می‌گیرند.


کریسمس در دوبلین، ایرلند

کریسمس در دوبلین، ایرلند
ممکن است یک کلیشه یا حرف محاوره‌ای باشد، اما در ماه دسامبر craic در خیابان‌های دوبلین جریان دارد. خیابان‌های شهر با طرح¬هایی وصف‌ناپذیر از لوازم جشن‌های کریسمس و از چراغ‌هایی به شکل حلزون تزئین شده‌اند. کریسمس با خنده و غرور در کلیسای جامع سنت پاتریک جشن گرفته می‌شود.


کریسمس در سالزبورگ ، اتریش

کریسمس در سالزبورگ ، اتریش
برای بسیاری، سالزبورگ یکی از بهترین معماری‌های باروک در کشور اتریش است که مناظر ساحلی و یک میراث موسیقی، از پسر مشهور شهر یعنی ولفگانگ آمادئوس موتزارت، در اختیار شما قرار می‌دهد. بازار جشن کریسمس این شهر جمع و جور و صمیمی بوده و ذره‌های برف به صورت گرد و غبار در آن بلند می‌شود.


کریسمس در نورنبرگ، آلمان

کریسمس در نورنبرگ، آلمان
نورنبرگ در تعطیلات برای جشن‌ها و بازار کریسمس بازسازی می‌شود که می‌توانید ۱۸۰ اسطبل تزئین شده را در آن مشاهده کنید. هدیه اسباب بازی، نان و نوشیدنی‌های شیرین و کلوچه‌ها زنجبیلی بخشی از جشن کریسمس در این شهر هستند. شهر نورنبرگ پس از تاریکی شب جلوه‌ای فوق‌العاده دارد.


 کریسمس در نیویورک، ایالات‌متحده آمریکا

کریسمس در نیویورک، ایالات‌متحده آمریکا

این شهر که هیچ‌گاه نمی‌خوابد، هنگامی که به کریسمس می‌رسد به طور کامل قیام می‌کند. از درختان بزرگ تزئین شده در مرکز راکفلر گرفته تا فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های هیجان‌انگیز، همگی می‌توانند جذاب و دیدنی باشند. ماه دسامبر در اپل بزرگ تجربه¬ای جادوئی است.


 کریسمس در نیویورک، ایالات‌متحده آمریکا

کریسمس در برلین، آلمان
پایتخت آلمان هرساله بیش از ۵۰ بازار کریسمس ارائه می‌دهد که در مناطق مختلف شهر برگزار می¬شوند. اگر شمع‌ها و کالاهای مصرفی کمی داشته باشید، موزه‌ها و رویدادهای فرهنگی زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را تجربه کنید.


کریسمس در رم، ایتالیا

کریسمس در رم، ایتالیا
یک مکان باستانی که با آثار بیش از ۲ هزار ساله زندگی می‌کند. رم می‌تواند شما را برای یک ماه کامل در اختیار خود داشته باشد و شما فقط به صورت سطحی آن را دیده باشید. بااین‌حال، این خیلی بیشتر از یک موزه در هوای آزاد است. فرهنگ، غذا و مردم آن، یک شهر مدرن تشکیل داده‌اند. ایمان و سنت نقش کلیدی در جشن‌های کریسمس در شهر رم بازی می‌کنند و بسیاری از مکان‌های آن مختص به این ماه در نظر گرفته‌اند.


کریسمس در لاپلند، فنلاند

کریسمس در لاپلند، فنلاند
یک شهر فانتزی برای بچه‌ها و بزرگسالان، زادگاه پدر کریسمس برای کسانی که هنوز هم به جادوی کریسمس اعتقاد دارند، باید هم جذاب باشد. البته روستای بابانوئل و پارک سانتا بیشتر بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند، اما در نزدیکی رووانیمی لذت‌های زیادی وجود دارد.


کریسمس در لاپلند، فنلاند

کریسمس در مونترال، کاناداکریسمس در هنگ‌کنگ، چینکریسمس در واشنگتن دی سی، ایلات متحده آمریکاکریسمس در بوستون، ایالات‌متحده آمریکاکریسمس در کلن، آلمانکریسمس در پراگ، جمهوری چککریسمس در ریکیاویک، ایسلندکریسمس در ریکیاویک، ایسلندکریسمس در بوروژ، بلژیککریسمس در نیواورلئان، ایالات متحده آمریکاکریسمس در آسپن، ایالات‌متحده آمریکاکریسمس در آسپن، ایالات‌متحده آمریکا
با حضور در آسپن یک کریسمس سفید در کوهستان‌های کلرادو در انتظار شما خواهد بود و می‌توانید از اسکی، حوضچه‌های کوه آلپ و مکان‌های جادوئی لذت ببرید و در جشن‌های شادی کریسمس شرکت کنید.

منبع: www.roughguides.com