اخبار گردشگری

گردشگری مجازی ، آرزوی که رنگ واقعیت به خود می‌گیرد

موسسه آمادائوس (Amadeus) یک سیستم جستجوی و رزرو و سیستم رزرواسیون مبتنی بر VR را از طریق شرکت تابعه Navitaire توسعه داده است. هواپیمایی اتریشی به مشتریان اجازه می‌دهد که از طریق myPanorama نگاهی به ۳۶۰ درجه از داخل هواپیمای خود بدست آورند و SNCF در حال حاضر یک مدرک کاربرد مفهوم VR برای کمک به مسافران سفر خود را آماده می‌کند.

واقعیت مجازی و فیلم‌های ۳۶۰ درجه به این منظور طراحی شده‌اند که گردشگران از مراحل بعدی سفر خود مطلع باشند و نسبت به خرید برخی تجهیزات و آپشن‌های تور اقدام کنند. درعین‌حال، VR بیشتر جنبه سرگرمی داشته و گردشگری را بازسازی می‌کند.

درحالی‌که واقعیت مجازی به یک بخش اصلی از بازاریابی مؤسسات مختلف تبدیل شده است و به معرفی ظرفیت‌های خود می‌پردازند، برخی از شرکت‌ها به ترکیب کردن این قابلیت با تجربیات واقعی گردشگران مشغول‌اند و از این امتیاز برای افزایش گردشگری استفاده می‌کنند.

منبع: www.tourism-review.com