اخبار گردشگری

۱۳ آبان نمایش اعتقاد ملت به فرهنگ استکبار ستیزی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به عنوان پدیده ای منحصر به فرد در جهان امروز حاوی پیام های بسیار مهم و تأثیرگذاری بوده که مبارزه با استکبار از جمله آنها محسوب می شود.
وی ادامه داد: فرهنگ ایستادگی و مبارزه با نظام سلطه از اصول و اعتقادات عمیق نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران بوده که در طول ۳۸ سال گذشته همواره سرلوحه کار و توجه مردم قرار داشته و جهانیان همه ساله شاهد تجلی این اعتقاد در راهپیمایی ها و مناسبت های ملی هستند.
چراغی پور با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده تاکید کرد: این روز تاریخی و سرنوشت ساز یادآور حوادث بسیار مهم و تأثیرگذاری در روند رو به رشد نهضت انقلاب اسلامی ایران و به ثمر نشستن این قیام الهی است.
وی اظهار کرد: بر این اساس و بنا به اهمیت انکار ناپذیر روز ۱۳ آبان باید راهپیمایی این روز تاریخی باشکوه برگزار شده و به معنای واقعی تجلی فریاد و انزجار مردم ایران از نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار باشد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به سخنان اهانت آمیز رییس جمهور آمریکا و اقدامات مذبوحانه این دولت بر ضد ایران اسلامی گفت: راهپیمایی امسال ۱۳ آبان باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.
وی از رسانه های گروهی خواست تا در زمینه اطلاع رسانی و فراهم آوردن زمینه لازم جهت حضور باشکوه و آگاهانه ملت به ویژه نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان تلاش های گسترده و تاثیرگذاری انجام دهند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


سیاسی


نشست


۱۳ آبان


شورای هماهنگی تبلیغات