اخبار گردشگری

۳۰ فیلم کوتاه در اردبیل تولید شد

میر دولت موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که تولید این فرآورده های هنری با کمترین حمایت مالی و حداقل هزینه صورت گرفته اما بسیاری از آنها از سطح حرفه ای خوبی برخوردار می باشد.
وی بیان کرد: تعداد فیلمسازان و عکاسان مطرح استان بسیار زیاد اما بدون حامی بوده و مجبورند برای ارائه آثار هنری و اعتلای فرهنگ و هنر این کشور از خودشان هزینه کنند.
موسوی اضافه کرد: نزدیک به چهار دهه از عمر انجمن سینمای جوان اردبیل می گذرد اما این انجمن هنوز ساختمانی ندارد، خواسته اصلی ما حمایت از هنرمندانی است که نقش اساسی در جنگ نرم و فرهنگ سازی ایرانی اسلامی دارند.
او گفت: شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ ای سینمای جوان با حضور هنرمندان ۱۰ استان کشور روزهای ۲۳ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌ شود.
به گفته وی ، این جشنواره در سه بخش فیلمنامه ، فیلم کوتاه و عکس برگزار خواهد شد.
مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اعلام اینکه شور و شوق فیلمسازان و عکاسان نباید منوط به جشنواره باشد ، ادامه داد: با حمایت شهردار و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری جشنواره فیلم و عکس و فیلمنامه شورابیل در حال راه اندازی ست و تمامی فیلمنامه نویسان و فیلمسازان و عکاسان استان به فکر تهیه آثار برای برندینگ شهر اردبیل و شورابیل باشند.
موسوی افزود: حمایت های مالی و معنوی مسئولان از فیلمسازان و عکاسان می تواند راهگشا و در نهایت در بستر سازی فرهنگ بومی ، ملی و ایرانی موثر باشد.
۶۰۱۶/۶۰۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


فیلم


اردبیل


انجمن