اخبار گردشگری

وای فای رایگان در تفلیس

دنیای مدرن امروزی بدون وجود فناوری و راه‌های ارتباطی جدید بسیار دشوار و برای برخی واقعا غیر ممکن است. یکی از راه‌های کاربردی وصل شدن به اینترنت، استفاده از وای فای، شبکه بی‌سیم است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال در طول تعطیلات و یا مسافرت به گرجستان آن هم سفر به تفلیس باید بدانید که چگونه به وای فای متصل شوید.


وای فای رایگان در تفلیس

تفلیس به فکر رفاه مسافران

در سال ۲۰۱۲، برای اولین بار نخستین شبکه اینترنت بی‌سیم شهری در مرکز گرجستان، یعنی تفلیس اه اندازی شد. البته این ایده ابتدا با هدف توسعه گردشگری در کشور و جذب بیشتر مسافران ارائه شد. در حال حاضر در مرکز تفلیس وای فای رایگان برای اتصال راحت مسافران در دسترس است. گردشگران می‌توانند بدون پرداخت یا متحمل شده هزینه‌ای به راحتی از اینترنت استفاده کنند. شما می‌توانید به راحتی در خیابان‌های دنج تفلیس قدم بزنید، از مناظر زیبا بازدید کنید، لذت ببرید و عکس بیاندازید و همان لحظه با دوستان خد در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.


وای فای رایگان در تفلیس

اینترنت در حمل و نقل عمومی

گرجستان برنامه دارد تا شبکه بی‌سیم شهری را در کل تفلیس حتی در وسایل حمل و نقل عمومی هم گسترش دهد. در برخی از اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها اینترنت رایگان بی‌‌سیم در دسترس است. البته وسایل حمل و نقل عمومی که دارای اینترنت هستند را می‌توانید با برچسب روی آنها متوجه شوید. به زودی وسایل نقلیه عمومی بیشتری به این تکنولوژی مجهز می‌شوند.


وای فای رایگان در تفلیس

اینترنت بی‌سیم در کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها

امروزه بسیار عجیب یا حتی می‌توان گفت غیر‌ممکن است که کافه یا رستورانی مجهز به وای فای نباشند. در تفلیس نیز کافه و رستوران‌های فراوانی وجود دارد که اینترنت رایگان به مسافران ارائه می‌دهند. شما هم می‌توانید غذا‌های خوشمزه بخورید و هم شبکه‌های اجتماعی را چک کنید، فقط کافیست رمز وای فای را از پیشخدمت بپرسید. علاوه بر این نه تنها در هتل‌های ۵ ستاره، بلکه در هتل‌های ۳ ستاره و خوابگاه‌ها نیز اینترنت رایگان در دسترس است.


وای فای رایگان در تفلیس

مراکز خرید

در تفلیس مراکز خرید بزرگ فراوانی وجود دارد که هم می‌توانید خریدهای خود از مارک‌های معتبر جهانی را انجام دهید و هم به راحتی اتصال خود را حفظ کنید زیرا در این مراکز هم اینترنت رایگان در دسترس است.


مترجم: سحر مردانه
منبع: mygeotrip.com