اخبار گردشگری

راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور

باور کنید یا نه در سنگاپور قطعا در رابطه به مدیریت هزینه سفر تجربیاتی بدست خواهید آورد. صرفه جویی در بودجه در سنگاپور اصلا کار ساده‌ای نیست، اما امکان پذیر است. متاسفانه اکثر مسافران تنها برای چند روز ابتدایی برنامه ریزی می‌کنند و بعد از آن با مشکل روبرو می‌شوند.

شما در سفر به این شهر چند ملیتی فقط برای لذت بردن نیامده اید؛ پس از راهکار‌های صرفه جویی در پول و هزینه سفر استفاده کنید.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور۱- دریافت کارت ویژه‌ی حمل و نقل عمومی EZ-LINK Card

بسیاری از مسافران برای اولین بار با نخریدن این کارت در سنگاپور دچار اشتباه می‌شوند؛ بنابراین برای هربار استفاده از قطار و اتوبوس پولی بیشتر پرداخت می‌کنند. اما توجه داشته باشید که با در دست داشتن کارت‌های اعتباری مخصوص حمل و نقل هزینه‌ی کمتری را متحمل می‌شوید.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور۲- کارت عبور گردشگری نخرید

این کارت مختص به استفاده از سواری به طور نامحدود در طول اقامت یک؛ دو و یا سه روزه است. این کارت اصلا ارزان نیست. ممکن است در بسیاری از مسیر‌ها استفاده از اتوبوس آنقدر‌ها هم ;درست و در دسترس نباشد.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور۲- هزینه آب نوشیدنی

بر خلاف کشور‌های دیگر در آسیای جنوب شرقی، آب سالم تری برای نوشیدن در سنگاپور وجود دارد. این یک خبر خوب است برای اینکه با خیال راحت آب بنوشید. شما می‌توانید یک بطری آب بخرید و بار‌های دیگر فقط هزینه‌ای برای پر کردن آن پرداخت کنید.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور۴- خوردن غذا در سالن‌های غذاخوری

بهترین مواد غذایی؛ سالن‌های غذاخوری؛ محصولات و فروشندگی کنار خیابان در سنگاپور وجود دارد. شما می‌توانید یک وعده‌ی غذایی خوشمزه را با هزینه‌ای مناسب در این اماکن میل کنید. البته در غذاخوری‌های لوکس و مدرن این هزینه کمی بیشتر خواهد شد. خوردن غذا در محله‌ی چینی‌ها را نیز فراموش نکنید.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور

۵- لذت بردن از پارک‌های زیبای شهر

اگر چه این شهر کمی سخت و بهم پیوسته نشان می‌دهد، اما پارک‌های جذابی در آن وجود دارد. پارک‌ها و دیدگاه‌های خط افق یک لذت رایگان می‌تواند باشد.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور۶- امکان استفاده از برنامه‌های هنری

مسافران زرنگ و دانا می‌تواند از نمایش هنری، برنامه‌های عمومی و نوازندگان خیابانی را در گردشگاه و مرکز شهر به ویژه در تعطیلات آخر هفته پیدا کنید. ورود به موزه‌ها در سنگاپور گران است، با این حال، چند روز یا شب دریک ماه هزینه ورودی برای نمایش‌های ویژه‌ای وسوسه انگیز است. از طریق سایت نیز می‌توانید بلیط رزرو کنید.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور۷- خرید از مکان‌های درست

سنگاپور مراکز خرید زیادی دارد که شما در یک ماه نمی‌توانید همه‌ی آن‌ها را کشف کنید. در فرودگاه نیز یک مرکز خرید فوق مدرن قابل مشاهده است. بسیاری از این مراکزبه طور مسخره گران هستند. در عوض برای برخی خرید‌ها مانند سوغاتی در اطراف محله چینی‌ها و هندی‌ها می‌توانید وسایلی با قیمت مناسب پیدا کنید. خرید تنقلات؛ نوشیدنی، لوازم آرایش و مواد غذایی را از سوپرمارکت و فروشگاه‌های بزرگ که قابل اطمینان‌تر هستند انجام دهید.


راه‌های صرفه جویی در هزینه سفر در سنگاپور۸- برای خودتان دوست پیدا کنید

اسکان در سنگاپور کمی گران است؛ بنابراین شما می‌توانید در خانه‌های محلی هم با افراد؛ گویش و فرهنگ آن‌ها آشنا شوید هم محلی برای ماندن با یک تخت خواب پیدا کنید. هزینه‌ی این اقامت گاه‌ها معمولا مقرون به صرفه هستند و برای ماندن بسیار مناسب. اگر در مورد اقامت با افراد غریبه سخت گیر هستید؛ می‌توانید در اطراف محله هندی‌ها هتل و یا خوابگاهی ارزان‌تر پیدا کنید. یافتن هتل در سنگاپور هزینه‌ی زیادی را می‌طلبد.


لینک مطالب: goasia.about.com