اخبار گردشگری

محوریت توسعه جزیره هرمز با گردشگری است

به گزارش ایرنا، مرتضی محمود زاده شامگاه دوشنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی جزیره هرمز، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی صحیح و کاربردی، ظرفیت های این جزیره را برای رونق گردشگری مورد استفاده قرار دهیم و زیرساخت های توسعه گردشگری در این جزیره نیز باید با شتاب بیشتری فراهم شود.
وی با اشاره به تاکید مدیریت عالی استان نسبت به توسعه جزیره هرمز، افزود: براساس این راهبرد ، عزم ویژه ای برای توسعه جزیره هرمز با محوریت توسعه گردشگری به وجود آمده است.
محمودزاده خاطر نشان کرد: هم اکنون با همکاری شهرداری هرمز و حضور بخش خصوصی طرح های خوبی در دست اجراست که نتایج ارزشمندی برای مردم این جزیره به همراه خواهد داشت.
مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان گفت: تکمیل طرح های بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری نقش مهمی در ایجاد اشتغال در جزیره هرمز خواهد داشت.
هرمز جزیره ‌ای بیضی‌ شکل و گنبدی نمکی در خلیج فارس در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس قرار گرفته که به سبب موقعیت راهبردی جغرافیایی، بازرگانی و همسایگی با تنگه هرمز به کلید خلیج فارس نیز شهره است.
جزیره هرمز به بهشت زمین و جعبه مدادرنگی با بیش از ۹۰ طیف رنگی شهرت دارد؛ جزیره ای که تمامی رنگ های دنیا یکجا در آن جمع شده و یک تابلوی نقاشی زیبا خلق کرده است.
پرندگان دریایی گوناگون، دلفین ها، لاک پشت ها، جنگل های مانگرو بخشی از جذابیت این جزیره است.
۷۱۹۸/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


جزیره هرمز


هرمزگان