اخبار گردشگری

راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفر

سفر رفتن بدون برداشتن وسایل زیاد را حتی نمی‌توانید تصور کنید؟ ما در این مقاله به شما برای درمان این بیماری مزمن کمک خواهیم کرد. کافیست مطالب را بادقت بخوانید و عمل کنید.


راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفراز ابتدا به فکر حمل آن باشید

قبل از هر چیزی باید به حمل چمدان‌ها فکر کنید. تصور کنید که اگر یک چمدان با اندازه مناسب داشته باشید می‌توانید آنرا بر بالای صندلی که می‌نشینید قرار دهید. در این صورت شما یک بسته‌ی کوچک همراه دارید که در هزینه‌های سفر شما صرفه جویی می‌شود و همچنین خیالتان راحت است که چمدانتان پیش خودتان است.


راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفروسایلی را بردارید که بیش از یکبار استفاده می‌شوند

اگر شما نمی‌توانید در سفر لباس یک آیتم بیش از یک بار بپوشید، ازآن صرف نظر نمایید. بدیهی است که لباس زیر و جوراب‌ها با شستن دوباره قابل استفاده هستند مگر اینکه مواد شوینده همراه نداشته باشید. کفشی بردارید که برای هر لباسی مناسب باشد تا نیاز به بردن چند جفت نباشد. یک پیراهن و تی شرت کافیست. به رنگ لباس‌ها و کفش نیز توجه کنید.


راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفربسته بندی هوشمندانه داشته باشید

لباس‌هایی که قرار است با هم ست کنید و بپوشید را باهم قرار دهید مثلا یک تی شرت رو و یک شلوار در زیر باشد یا نباشد. همچنین مواردی که قرار است به زودی از آناه استفاده کنید را در دسترس و روی وسایل قرار دهید.


راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفراز لوازم آرایش و بهداشتی چند منظوره بهره ببرید

لوازم آرایش را در بسته‌های دو جداره قرار دهید. مثلا از شامپو‌هایی استفاده کنید که هم برای شستشوی بدن هستند و هم به عنوان کرم اصلاح و هم به عنوان لوسیون صورت استفاده می‌شوند. کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مرطوب کننده هم باشد. در این صورت در گرفتن جا صرفه جویی کرده اید.


راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفرخود را به ۳ جفت کفش محدود کنید

در حالت عادی نباید به بیش از دو کفش نیاز داشته باشید. یک کفش برای پیاده روی و دیگری برای گردش. دیگری هم می‌تواند به کفش راحتی که در هواپیما قرار است استفاده کنید اختصاص یابد.


راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفرلوازم الکترونیک مختصر و ضروری همراه داشته باشید

آیا شما واقعا در سفر به لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و دوربین دیجیتال نیاز دارید؟ بسیاری از ابزار‌های چند کاره امروزه در خدمت شما هستند. اگر به سفر کاری می‌روید تنها لپ تاپ کافیست و دیگر نیازی به تبلت نیست و یا دوربین گوشی هواشمند پاسخگوست و دیگر نیازی به دوربین دیجیتال نیست.


راه‌های درمان برداشتن بیش از حد وسایل سفربسته بندی را به لحظات آخر موکول نکنید

بسته بندی در آخرین لحظات منجر به فراموش شدن و نامرتبی چمدان می‌شود. لیستی از وسایلی که می‌خواهید ببرید و نیاز دارید تهیه کنید و با حوصله و در زمان مناسب آن‌ها را جمع آوری کنید.


مترجم: سحر مردانه
منبع:www.smartertravel.com