اخبار گردشگری

چگونه ماه عسل رمانتیکی داشته باشیم؟

ماه عسل و برنامه‌ریزی برای آن، همیشه جزء دغدغه‌های زوج‌های جوان محسوب می‌شود. اگر بودجه مورد نظر برای آن را کنار گذاشته باشید، قطعا در برنامه‌ریزی مشکلی پیدا نخواهید کرد. فقط در برنامه‌ریزی باید به این توجه کنید که چگونه می‌توانید ماه عسل رمانتیک و خاطره‌انگیزی داشته باشید.

ماه عسل رمانتیک و خاطره انگیز۱. کجا می‌خواهید بروید

در انتخاب مقصد باید بیش از اندازه دقت کنید، زیرا باید مورد پسند هر دوی شما باشد و نهایت لذت را از آن ببرید. انتخاب مقصد با توجه به بودجه شاید کمی سخت باشد به همین دلیل برای آن زیاد وقت بگذارید. بعد از اینکه هر دو به توافق رسیدید، گام بعدی را بردارید.

۲. برنامه‌ریزی برای سورپرایز

ماه‌عسل زمانی است که فقط و فقط به شما اختصاص دارد. شاید خیلی فرد رمانتیک یا رویا‌پردازی نباشید، قرار هم نیست برای هر روز مراسم خاصی را ترتیب دهید تا همسرتان سورپرایز شود. فقط کافیست قبل از ورود به هتل سفارش دهید شمعی در اتاق روشن کنند یا گلی برای شما تهیه کنند یا شامی برای شما ترتیب دهند.

۳. به اطرافیان خود بگویید

تصور کنید زمانی که در حال تماشای مسابقه فوتبال در تلوزیون هستید، دوست شما تماس می‌گیرد و ساعت‌ها با شما صحبت می‌کند. این تصور تا چه حد می‌تواند آزار دهنده باشد؟ حال فکر کنید که در ماه عسل هستید و دوستان مدام با شما تماس می‌گیرند. این زمان فقط به یکدیگر اختصاص داده شود پس دیگران را مطلع کنید تا مزاحم شما نشوند.

۴. آسان بگیرید

برای این سفر برنامه‌ریزی منعطف، آسان و آرامی داشته باشید. سعی کنید همه چیز را از قبل رزرو و برنامه‌ریزی کنید و اگر مشکلی پیش آمد بدون هیچ مقاومتی برنامه دیگر را جایگزین کنید. به یاد داشته باشید که این یک سفر عاشقانه است و از مشکلات مالی و هیجانی باید به دور باشد.

۵. همه چیز را خاموش کنید

به یاد داشته باشید که این سفر قرار است به یادماندنی و خاطره‌انگیز شود پس بهتر است از تکنولوژی و وابستگی به آن رها شوید. تمامی آلارم‌ها و گوشی‌ها خاموش شود و فقط یک دوربین عکاسی همراه داشته باشید.

۶. عکس بگیرید

عکس گرفتن را فراموش نکنید، زیرا این سفر و خاطرات آن قرار است برای همیشه برای شما ماندگار شود. بعد‌ها با نگاه کردن به این عکس‌ها، خاطرات ماه عسل دوباره برای شما زنده خواهد شد.

۷. هتل مناسب انتخاب کنید

شاید فکر می‌کنید، چون این یک سفر خاص است پس باید در هتلی متعارف و فانتزی اقامت داشته باشید، اما هتلی مناسب با تخت خواب و صبحانه برای شما کافی است، زیرا قرار است بیشتر زمانی که در سفر هستید را به گشت و گذار بگذرانید.

۸. یادداشت کنید

از آنجایی که قرار است این خاطرات ماندگار شود، پس دفتری تهیه کنید تا تمامی خاطرات سفر را در آن ثبت کنید. می‌توانید در تهیه این دفتر خلاقیت داشته و عکس‌ها را هم به آن اضافه کنید تا به جذابیت آن افزوده شود.

۹. پیک نیک داشته باشید

شام رمانتیک به کنار، اما هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک پیک نیک رویایی خارج از شهر برای شما عاشقانه و ماندگار شود. غذا و نوشیدنی محلی تهیه کنید و با بار کمی راهی یکی از نقاط زیبای مقصد شوید و ساعاتی را در کنار هم و در طبیعت بگذرانید.

۱۰. روتین داشته باشید

اگر زمان ماه عسل شما بیش از سه تا چهار روز است، برنامه‌ای به عنوان برنامه روتین ترتیب دهید. مثلا عصر با یکدیگر چای بنوشید یا بعد از شام هر شب به پیاده‌روی بروید. این می‌تواند به یک عادت همیشگی در زندگی شما تبدیل شود.


مترجم: سحر مردانه
منبع: www.weareholidays.com