اخبار گردشگری

بازدید از موزه های کرمان در روز جهانی موزه رایگان است

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ، غلامرضا فرخی با بیان اینکه ۲۸ اردیبهشت ماه روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی است افزود: در جهت ترغیب و تشویق هر چه بیشتر مردم برای بازدید از موزه ها، در این روز بازدید ازموزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این استان رایگان است.
وی تصریح کرد: تمامی موزه های استان کرمان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری به صورت یکسره میزبان علاقمندان هستند.
فرخی با بیان اینکه در حال حاضر استان کرمان دارای ۲۰ موزه است، اظهار کرد: از این تعداد، هفت موزه به صورت خصوصی و مشارکتی فعالیت می کنند.
وی افزود: موزه ساعت و موزه فسیل از موزه های خصوصی و موزه دفاع مقدس، ارتش، شهید باهنر، موزه بانو حیاتی و آگیرا از موزه های مشارکتی استان کرمان هستند.
فرخی با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان و باغ موزه هرندی کرمان جزو باغ موزه های استان محسوب می شوند اظهار کرد: هرساله تعداد کثیری از گردشگران و مسافران از موزه ها و اماکن تاریخی سراسر استان کرمان بازدید می کنند.
۷۴۳۷/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


موزه


کرمان