اخبار گردشگری

همدان در صدر فهرست گردشگری ایرانیان قرار گیرد

به گزارش ایرنا، علی دارابی روز دوشنبه پس از بازدید از جاذبه های گردشگری همدان از جمله غار آکواریوم گنجنامه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این استان دارای مناطق تفریحی و گردشگری بکر و زیبایی است.
وی اضافه کرد: زیبایی های موجود در دشت گنجنامه، وجود سراب ها، آب و هوای مطبوع دامنه الوند و وجود علما و مفاخر بزرگ در این خطه از میهمن اسلامی به همراه دیگر جاذبه ها، همدان را به استانی گردشگری و دیدنی تبدیل کرده است.
وی با تاکید بر ضرورت شناساندن ظرفیت های گردشگری و تفریحی همدان گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری، نقش مهمی در معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها و استعدادهای یک استان دارد و جشنواره پویانمایی نشاط و شادابی را برای همدان ارمغان آورد.
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما یادآوری کرد: به دنبال سرکشی و بازدید از برنامه های در حال اجرای این جشنواره، روز گذشته در محل پیاده راه بوعلی شهر همدان شاهد استقبال بیش از پنج هزار تن از شهروندان از این برنامه ها بودم.
وی اضافه کرد: برخی از شهروندان عنوان کردند که برگزاری این جشنواره ها تداوم یابد تا شاهد استمرار شادی و نشاط در همدان باشند، که نسبت به درخواست های مردمی و عجین شدن آنها با برنامه های جشنواره ابراز خرسندی کردم.
نخستین جشنواره ملی پویانمایی از ۱۵ فروردین به مدت سه روز در همدان در حال برگزاری است.
استان همدان دارای یک هزار و ۸۰۰ جاذبه تفریحی و توریستی است.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


صدا و سیما


جشنواره پویانمایی


گردشگری همدان