اخبار گردشگری

بهترین رستوران های جیپور هند

همانطور که می‌دانید غذا یکی از قسمت‌های مهم سفر رفتن است. هند نیز کشوری است با غذا‌های لذیذ که به سادگی نمی‌توان از آن گذشت. در جیپور هند نیز برای یافتن غذا مشکلی نخواهید داشت اما بهتر است بدانید که در کجا و کدام رستوران یا کافه غذا میل کنید.


رستوران های خوب جیپور

کافه آنوخی (Anokhi Cafe)
کافه‌ای کوچک با سقفی کاهی، دکوراسیونی زیبا و منحصر‌به‌فرد با صندلی‌های از جنس بامبو که غذاهای لذیذ و ارگانیکی ارائه می‌دهد. در این کافه نان تازه و سالاد با محصولات تازه برداشت شده هم موجود است. به همین دلیل بسیار مورد توجه مسافران خارجی قرار می‌گیرد. هزینه غذا برای دو نفر در این کافه، تقریبا ۷۵۰ روپیه است.


رستوران های خوب جیپور

آشپزخانه مدرن جیپور
رستورانی مدرن و زیبا که غذا‌های سفارشی را به صورت ماهرانه طبخ کرده و ارائه می‌دهد. اگر به فکر خوردن غذایی سبک و خوشمزه در مکانی شیک هستید، آشپزخانه مدرن جیپور می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هزینه غذا خوردن در این رستوران برای دو نفر تقریبا ۱۲۰۰ روپیه است.


رستوران های خوب جیپور

اسپایس کورت
اگر به دنبال مکانی هستید که همراه با غذا خوردن از موسیقی سنتی و دلنشین هندی لذت ببرید، اسپایس کورت می‌تواند انتخاب خوبی باشد. مکانی دنج و زیبا در فضای باز که اجرای هنرمندانه نیز، به زیبایی‌های آن افزوده است. مطمئن باشید که از این رستوران راضی و خوشنود خارج خواهید شد. هزینه غذا خوردن در این رستوران به طور تقریبی ۸۰۰ روپیه است.


رستوران های خوب جیپور

نان شیرینی Rawat Misthan Bhandar
اگر می‌خواهید میان وعده‌های خوشمزه و شیرینی‌های مشهور هندی را امتحان کنید، حتما سری به این کافه در راجستان بزنید. یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهر است که شیرینی و میان وعده‌های آن قابل تحسین و زبانزد است. هزینه غذا خوردن در این کافه برای دو نفر تقریبا ۷۰۰ روپیه خواهد بود.


رستوران های خوب جیپور

کافه تاپری سنترال

اگر می خواهید رویای غذای کودکی برایتان به واقعیت تبدیل شود، حتما سری به این کافه بزنید. این کافه میان وعده های لذیذ، انواع تنقلات و نوشیدنی ها را سرو می کند. کافه دارای طراحی زیبایی در قسمت پشتبام است که می توانید سفارش های خود را در آنجا میل کنید و از منظره اطراف هم لذت ببرید. هزینه غذا برای دو نفر حدود ۷۵۰ روپیه است.

مترجم: سحر مردانه
منبع: www.indiatoday.in