اخبار گردشگری

استقبال از مسابقه عکس موبایلی ایرنا

به گزارش روز جمعه ایرنا، نوروز و تعطیلات عید در ایران، همواره با واژه گشت و گذار در طبیعت و لذت سفر به نقاط دیدنی آمیخته بوده و امسال، خبرگزاری جمهوری اسلامی با رویکرد بهره گیری هدفمند از نگاه و سلیقه مردم در این ایام، مسابقه عکس موبایلی را از ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۵ آغاز کرد.
ثبت ذوق دیداری شهروندان و جلوه های نوروزی، مشارکت مردم در این جشن باستانی، معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری سراسر کشور و هدفمند سازی اوقات فراغت هموطنان در ایام سفر، از جمله اهدافی است که ایرنا در این مسابقه در پی آن بوده است.
هموطنان از زمان انتشار خبر برپایی این مسابقه و فراخوان آن در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاکنون صدها قطعه عکس با موضوعات مختلف و مرتبط با نوروز و گردشگری به آدرس http://www.irna.ir/irnapic97 ارسال کرده اند و این روند همچنان با استقبال مردم مواجه است.
بر اساس فراخوان مسابقه، همه عکس های ارسالی مورد داوری قرار خواهد گرفت و به صاحبان پنج اثر برگزیده، جوایز ارزشمندی اهداء می شود.
مسابقه عکس موبایلی با موضوع «نوروزگردی در ایران» تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان روز ۱۴ فروردین به آدرس مورد نظر ارسال کنند؛ اسامی برگزیدگان مسابقه نیز ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ بر روی سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی به نشانی www.irna.ir منتشر خواهد شد.
تشویق مردم و علاقه مندان برای مشارکت در عرصه تولید خبر و عکس، از جمله رویکردهای خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده و در این راستا، قرار است مسابقات مختلفی با موضوعاتی متنوع به همین شکل برگزار شود.
فراهنگ**۱۰۲۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


مسابقه


عکس موبایلی


نوروز