اخبار گردشگری

آملی ها با آش سنتی از مسافران نوروزی جاده هراز استقبال کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مراسم استقبال نمادین از مسافران نوروزی روز پنجشنبه در ورودی جاده پرتردد هراز در پارک جنگلی میرزاکوچک خان برگزار شد.
نوروزخوانی و اهدای اقلام و بسته های فرهنگی فرمانداری ، بخشداری ها ، اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری آمل و شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت مازندران و جمعیت هلال احمر استان از جمله برنامه های استقبال از مسافران نوروزی در آمل بود.
همچنین از مسافران نوروزی با آش سنتی و محلی مازندرانی ها در بدو ورود به این استان پذیرایی شد.
دبیرستاد تسیهلات نوروزی شهرستان آمل درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام نمادین براساس مصوبه ستاد تسهیلات نوروزی مازندران درجاده پرترددهرازآمل انجام شد.
‘محمدرضا شیدفر’ افزود : سالانه بیش از۵ تا۶ میلیون مسافرنوروزی برای سفر به مازندران و یا ادامه سفر به مشهدمقدس از جاده هراز و شهر آمل تردد می کنند.
وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون همه دستگاه های مسئول در امر سفرنوروزی در استان وشهرستان آمل حضورفعالی دارند ودر حد مسئولیت سازمانی خود درحال خدمت به مسافران نوروزی هستند.
برخی از مسافران نوروزی هم ازاین اقدام مسئولان مازندرانی برای استقبال از آنان ابرازشگفتی واین اقدام را گامی مهم در جهت تشویق مسافران به امر سفر دانستند.
آمل نخستین شهرستان ورود به مازندران از مسیر جاده هراز و نزدیک ترین شهر استان به پایتخت است.
وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری و آثار تاریخی در جاده هراز علاوه بر زیبایی مسیر سبب می شود تا مسافران این جاده را برای تردد انتخاب کنند.
۷۳۲۷/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


سفرهای نوروزی


استقبال


مازندران