اخبار گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران: شکایات مسافران نوروزی به سرعت رسیدگی می شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران افزود: کمیته رسیدگی نوروزی شکایات مردمی اقامتگاهها، اقامتگاهها، تورها و آژانس ها روزانه از طریق معاونت گردشگری استان تهران مورد رسیدگی قرار می دهد.
وی ادامه داد: این طرح، از ۲۷ اسفندماه تا ۱۷ فرودین ۹۷ اجرا می شود.
بزرگ نیا افزود: رضایت و آسودگی خاطر شهروندان از سفرهای نوروزی خط قرمز ما در استان تهران بوده و دفاتر خدمات مسافرتی موظف به اجرای تعهدات خود هستند.
وی از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت از نحوه اجرای تورهای نوروزی را به معاونت گردشگری استان تهران به نشانی خیابان کریم خان – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد معاونت گردشگری استان تهران اطلاع دهند.
در تعطیلات نوروزی ۹۶ افزون بر یک میلیون و ۷۰۰هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه های استان تهران اسکان یافتند.
همچنین در طرح خدمات سفر سال ۹۶ نیز ۲۱۴ مورد شکایت مردمی از دفاتر و موسسات گردشگری به اداره کل ارسال شده بود.
تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


میراث فرهنگی