اخبار گردشگری

گشایش نمایشگاه تخصصی گردشگری،فناوری و خدمات سفر در کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری نمایشگاههای تخصصی در حوزه گردشگری بویژه دفاتر خدمات مسافرتی می تواند در به نمایش گذاشتن دستاوردها و نیز ایجاد رقابت سالم در بین این دفاتر نقش موثری ایفا کند.
محمود وفایی افزود: ۳۰ غرفه در نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان کرمان می پردازند.
وی بیان کرد: تلاش شده با دعوت از تمامی فعالان حوزه گردشگری استان کرمان به ویژه هتلداران، مجموعه های اقامتی، شرکت های هواپیمایی و خدمات مسافرتی هوایی، ریلی و جهانگردی، سازمان ها و انجمن های گردشگری و طبیعت گردی در این نمایشگاه، به ایجاد فضای همکاری بین تاسیسات گردشگری استان کمک شود.
وفایی معرفی تورهای ویژه نوروز۹۷ و فناور های نوین شرکت های خدمات مسافرتی، آشنایی علاقمندان با ظرفیت های موجود در زمینه برنامه ریزی و اجرای تورهای مسافرتی، هم افزایی در بین اجزای صنعت گردشگری استان و نمایش دستاوردهای شرکتهای جدید در جهت توسعه نرم افزارهای گردشگری و غیره را از اهداف مهم این نمایشگاه برشمرد.
نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان کرمان از ۲۴ تا ۲۸ بهمن و ازساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ در محل بازار موبایل ایران واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، نرسیده به چهارراه امام جمعه شهر کرمان میزبان علاقمندان است.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر به ثبت رسیده ملی و هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی از مهمترین مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی بشمار می رود.
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
۷۴۳۷/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


نمایشگاه


کرمان