اخبار گردشگری

آموزش برای ارتقای خدمات گردشگری نوروزی در گیلان

حمیدرضا آذرپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیمه دوم سال بدلیل کاهش حجم سفر نسبت به شش ماه نخست سال فرصت مناسبی برای آموزش فعالان عرصه گردشگریست تا از این طریق سطح ارائه خدمات به استانداردهای تعریف شده نزدیک شود.
وی با اشاره به برگزاری دوره کوتاه مدت آموزشی نیروهای مراکز اقامتی تاکید کرد: اهمیت آموزش نیروی انسانی در کارآمدسازی صنعت گردشگری غیر قابل چشم پوشیست و صنعت نوین گردشگری با آموزش دوره های کاربردی به مرحله شکوفایی خواهد رسید.
وی از برگزاری دوره کوتاه مدت ۳۰ساعته با عنوان شناخت مفاهیم و ضوابط واحدهای اقامتی و پذیرایی’ خبر داد و افزود: دوره مذکور در سراسر استان(طی منطقه بند پنجگانه) برگزار خواهد شد.
آذرپور ادامه داد:این دوره آموزشی در راستای اجرای بند(ز)ماده ۱۴آیین نامه ایجاد،اصلاح،تکمیل،درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و به منظور یکپارچه سازی سطح اطلاعات فعالان گردشگری تدوین شده و موجبات تعالی در ابعاد مختلف این صنعت می شود.
یک هزار و ۸۲۱ تاسیسات گردشگری با بیش از شش هزار شاغل در گیلان فعال هستند و در زمان حاضر در تاسیسات گردشگری استان شش هزار و ۳۲ نفر شاغل هستند که از این تعداد چهار هزار و ۹۲۶ نفر مرد و یک هزار و ۱۰۶نفر را بانوان تشکیل می دهند.
خبرنگار:ضامن**انتشار دهنده: بابایی
۱۸۸۱ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


آموزش