اخبار گردشگری

مردم و مسافران تخلف مراکز گردشگری شهرستان بویراحمد را اطلاع دهند

محمد حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش عمده ای از تخلف های مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان بویراحمد در زمینه قیمت، ارائه خدمات دارای کیفیت پایین و یا رعایت نکردن مسائل بهداشتی است.
وی افزود: مسئولان اداره میراث فرهنگی بویراحمد آماده رسیدگی و پیگیری تخلف های مراکز گردشگری و تفریحی این شهرستان و برخورد با متخلفان هستند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات عید نوروز اداره میراث فرهنگی این شهرستان بحث نظارت بر فعالیت مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان را با جدیت در دستور کار قرار داده است.
حسین زاده عنوان کرد: مسئولان اداره میراث فرهنگی بویراحمد در راستای خدمات رسانی شایسته به مردم و مسافران این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
وی ابراز داشت: به دنبال اجرای مرحله نخست طرح بازدید برخی مسئولان اداره میراث فرهنگی بویراحمد از پنج مرکز گردشگری و تفریحی این شهرستان که روز گذشته با همکاری اماکن نیروی انتظامی شهرستان انجام شد همگی آنها به دلیل نداشتن مجوزهای لازم اخطار کتبی دریافت کردند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: ۱۰ روز به صاحبان این مراکز مهلت داده شد تا مجوزهای لازم را دریافت کنند و در غیر اینصورت با همکاری دادستانی شهرستان پلمپ خواهند شد.
حسین زاده اظهار داشت: مراحل بعدی این طرح هر هفته یکبار و با همکاری صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره دامپزشکی و اماکن نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و در قالب گشت مشترک اجرا شده و تا پایان اسفند امسال نیز ادامه دارد.
وی افزود: در این گشت ها برخورد قانونی لازم با مراکز گردشگری و تفریحی متخلف شهرستان بویراحمد انجام می شود.
حسین زاده بیان کرد: برخی مجموعه های گردشگری شهرستان بویراحمد از قبیل باغ های تفریحی و تالارهای عروسی به طور کتبی به صاحبان آنها اعلام شده در مدت یک ماه نسبت به تکمیل امکانات و تجهیزات خود اقدام کنند تا مردم و مسافران بتوانند استفاده مطلوب تر و بهینه تری از این مکان ها ببرند.
وی عنوان کرد: هر کدام از مجموعه های گردشگری بویراحمد که خلاف قوانین و مقررات اداره میراث فرهنگی این شهرستان عمل کند پس از سه بار تذکر کتبی مجوز فعالیت آن لغو می شود.
۳۰ مرکز گردشگری و تفریحی در شهرستان بویراحمد وجود دارد.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج دارای جمعیتی افزون بر ۲۹۰ هزار نفر است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


مراکز گردشگری


شهرستان بویراحمد