اخبار گردشگری

احداث سه کمپ گردشگری در شهرستان فیروزکوه

مهدی خسروآبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از این سه کمپ گردشگری معرفی جاذبه ها، حضور گردشگران و سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده که در این کمپ ها فضای ورزشی و تفریحی، دارای تله کابین، محل اقامتی و پذیرایی تعبیه شده است.
وی با اشاره به اینکه قبل از تفکیک استان تهران از البرز نیز ۳۱ منطقه نمونه گردشگری مصوب وجود داشت اظهار کرد: با توجه به مصوبات و دستورالعمل ها تنها ۸ منطقه نمونه گردشگری در استان تهران در دست پیگیری است.
به گفته وی این تقلیل به علت انطباق با دستورالعمل های مصوب مناطق نمونه گردشگری بوده که به اراضی ملی بازگردانده شد.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر مناطق نمونه گردشگری استان در مناطق پرند، دماوند (منطقه نمونه آویشن و چشمه اسد)، فیروزکوه (نام آور و سلمان)، لواسان، ری و شهریار است .
خسروآبادی ادامه داد: درحال حاضر مناطق گردشگری سلمان دارای زیر ساخت راه و آب، نام آور زیر ساخت راه و برق، پرند زیر ساخت راه، لواسان زیر ساخت برق آن در گذشته تکمیل شده است.
وی گفت: از مشکلات منطقه نمونه گردشگری پرند واگذار نشدن زمین، چشمه اسد دماوند را تامین نشدن زیرساخت ها، نام آور را تامین نشدن آب و منطقه نمونه لواسان نیز کامل نبودن زیر ساخت ها برشمرد.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


میراث فرهنگی


مهدی خسروآبادی