اخبار گردشگری

جهانی شدن خرده فروشی صنایع دستی ایران در فضای آنلاین

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، پویا محمودیان در همایش کمپین خرده فروشی صنایع دستی در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: هم افزایی صنایع دستی و حوزه رسانه و نرم افزار می تواند ما را به دریای بی کران تجارت الکترونیک با دنیا متصل کند.
وی افزود: با تحارت الکترونیک به بازارهای دنیا نزدیکتر می شویم، کاری که هند و چین قبل از ما انجام دادند و نفوذ بیشتری در بازارهای جهانی پیدا کردند.
محمودیان ادامه داد: صادرات از مرزهای رسمی گمرکات جمهوری اسلامی ایران با ارزش های دلاری بالا و حجم قابل توجهی ادامه دارد اما امیدواریم سهم ۴۳ درصدی صنایع دستی در پنج ماهه نخست امسال از سبد صادرات غیرنفتی کشور با بهره گیری از تجارت الکترونیک ثبات بلکه افزایش یابد.
مدیر کل صادرات صنایع دستی کشور گفت: به دنبال سهم خود از بازار خرده فروشی جهان هستیم و برای همین منظور با شرکت ایرانی«زودل» که در زمینه پست بین المللی فعالیت دارد قرارداد منعقد کردیم.
وی یادآور شد: از ورود دیگر شرکت ها و بخش های خصوصی به این جریان استقبال می کنیم و با این روال به تداوم آهنگ خوشایند صادرات صنایع دستی امیدواریم.
فراهنگ ** ۳۰۷۹ ** خبرنگار: علی اسدی * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*


فرهنگی


صنایع دستی


صادرات غیرنفتی


خرده فروشی