اخبار گردشگری

افتتاح سه ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری در منطقه آزاد چابهار

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای راه اندازی این ایستگاهها ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
طاهره شهرکی بیان کرد: با راه اندازی این ایستگاهها خدمات دهی به مسافران و ارئه اطلاعات و معرفی مکان های گردشگری آسان تر خواهد شد.
وی افزود: استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان چابهار جاذبه های فراوانی برای جذب گردشگر دارد و سازمان منطقه آزاد از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی به مسافران دریغ نمی کند.
وی تصریح کرد: علاوه بر افتتاح ایستگاههای اطلاع رسانی به گردشگران، نخستین کارگاه آموزشی – تولیدی صنایع دستی در روستای تیس نیز افتتاح شد.
وی ادامه داد: نواختن زنگ گردشگری در دبیرستان دخترانه روستای تاریخی تیس، پاکسازی نمادین اماکن تاریخی با حضور مسئولان، دانش آموزان مدارس، فعالان و موسسات مردم نهاد گردشگری، محیط زیست و اجتماعی از دیگر برنامه های روز جهانی جهانگردی در منطقه آزاد چابهار بود.
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نخستین همایش تجلیل از فعالان اقتصادی صنعت گردشگری و نشست شورای هماهنگی و توسعه گردشگری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز برگزار شد.
شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۲ شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، ۶ دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.
۳۰۴۳**۳۲۱۳ خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


گردشگری


افتتاح ایستگاه اطلاع رسانی