اخبار گردشگری

لذت بردن از سفر به هنگ کنگ با کمترین هزینه


گوش به زنگ بلیط های ارزان باشید

بسیاری از خطوط هوایی  بلیط ارزان برای هنگ کنگ دارند.  برای این بلیط های می توانید در سایت ها ثبت نام کنید تا زمان و قیمت مناسب را در یابید.  می توانید با کمتر از ۱٫۰۰۰ پزو  بیط پیدا کنید. مزایای جانبی نیز جالب توجه هستند و شما را راضی خواهند کرد. البته  ممکن است مجبور شوید، پرواز نیز از قبل رزرو کنید.


خوابگاه پیدا کنید
خوابگاه پیدا کنید
مکان های بسیار ارزانی در هنگ کنگ وجود دارند که با کمی جست و جو در فضای مجازی می توانید گزینه های خوبی پیدا کنید. اگر  به صورت انلاین اتاق بگیرید، می توانید با شبی ۶۰۰ پزو محل مناسبی پیدا کنید. اگر در مورد امنیت و راحتی این مکان ها نگران هستید، حتما قبل از رزرو نظرات دیگران را جویا شوید.


از موزه ها بازدید کنید

از موزه ها بازدید کنید

راه ارزان گذران وقت در هنگ کنگ بازدید از موزه ها است. بسیاری از مردم به تاریخ علاقه دارند و باید گفت تاریخ این شهر کمتر به جهانیان معرفی شده است. توجه داشت هباشید ورود به این موزه ها رایگان است.


معبد ها را از دست ندهید

معبد ها را از دست ندهید

برای اینکه واقعا حال و هوای هنگ کنگ را حس کنید ، ناگزیر باید معبد ها را بازدید کنید. برای بازدید از معابد نیز نباید چیزی پرداخت کنید. با خرید چند عود و روشن کردن ان توجه مثبت  محلی ها را نیز به خود جلب می کنید.


از ترامواها استفاده کنید

از ترامواها استفاده کنید

تراموا ها به روش جدیدی طراحی شده اند و تجربه خوبی در کنار بازدید از شهر، با قیمت پایینی را در اختیار شما قرار می دهند.  ممکن است کمی در فهم کارکرد انها دچار مشکل شوید اما با جست و جوی انلاین کار شما راحت تر می شود.


بازار شبانه

بازار شبانه

می توانم بگویم که اگر تجربه حضور در  بازار شبانه خیابان معبد (Temple) را نداشته اید، تجربه واقعی بودن در هنگ کنگ را از دست داده اید. این بازار شلوغ و پر از جمعیت است، نمونه بارزی از محیط هنگ کنگ. اگر می خواهید فرهنگ زنده شهر را ببینید، این بازار مقصد شما است. غذای محلی و تولیدات ارزان قیمت را امتحان کنید اما مراقب باشید، جیب بر ها در هنگ کنگ نیز حضور دارند. در خیابان های روشن بمانید و اشیای گران قیمت و مدارک شناسایی خود را در هتل بگذارید.


قایق سواری کنید

قایق سواری کنید

 زمانی قایق ها وسیله نقلیه اصلی در هنگ کنگ بودند. هنوز قایق سواری در هنگ کنگ برای گردشگران با قیمت متعارف در دسترس است. زمانی که کنار خط ساحلی شهر در قایق هستید، می توانید غروب زیبای خورشید را   تماشا کنید.


سالن های غذاخوری فراوان

سالن های غذاخوری فراوان

با هر مقدار پول می توانید  در  رستوران های فست فود معروف و مشهور شهر غذا بخورید اما با مراجعه به سالن های “بازار های  غذا” می توانید، بدون اصراف پولتان خیلی بهتر طعم اصیل غذاهای چینی را احساس کنید.


 فراگیری تای چی

فراگیری تای چی

اگر صبح  به محله های “گرین هیلز” بروید، مردمی را می بینید که مشغول یادگیری تای چی در کلاس های دسته جمعی هستند. همین کلاس ها را در پارک های شهر نیز می توانید پیدا کنید.


سفر به قله مرتفع شهر

سفر به بام شهر ” قله ویکتوریا”

اگر برای اولین بار است که به هنگ کنگ می ایید و حتی برای شما خرج زیادی داشته باشد، حتما باید از قله ویکتوریا، بلندترین نقطه شهر بازدید کنید. منظره ای دیدنی از تمام شهر وبندرگاه را خواهید دید که کمتر موقعیتی این چنین در زندگی برایتان پیش خواهد امد.