اخبار گردشگری

ارائه خدمات با کیفیت و مناسب از رموز موفقیت حوزه گردشگری است

به گزارش ایرنا ، محمد محب خدایی روز شنبه در دومین ‘سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری ‘به رویکرد اصلی منطقه ازاد کیش در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود : تمام کسانی که در این زمینه در کیش فعالیت می کنند الگویی واقعی در کشور محسوب می شوند.
وی اظهار کرد : فعالان این حوزه می توانند با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب حس اعتماد را در گردشگران ایجاد و آنان را برای سفری دوباره به کیش تشویق کنند که این امر یکی از رموز موفقیت در صنعت گردشگری به شمار می رود .
معاون گردشگری منطقه آزاد کیش برگزاری سمیتئاترها را در این راستا موثر خواند و گفت : با این روش نحوه خدمات با زبان هنر باز آفرینی می شود و با آن می توانیم به نقاط قوت و ضعف خود پی ببریم .
محب خدایی به تاثیر برگزاری این برنامه در ارتقا صنعت گردشگری توسط فعالان این حوزه اشاره کرد و افزود : تمام فعالان این حوزه در تعطیلات رسمی و مناسبت ها در حال خدمت رسانی به گردشگران هستند و با توجه به سختی کار، باید شرایط لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران فراهم شود چرا که امروز کیفیت و نوآوری حرف اول را در صنعت گردشگری می زند.
وی با تاکید بر اینکه همکاران معاونت گردشگری نظارت دقیق بر امور را دارند افزود : تمامی تلاش ما رفع کاستی ها و ارائه خدمات شایسته به گردشگران است .
مدیر عامل موسسه علوم و فنون کیش نیز در این همایش گفت : ایجاد بستر توسعه برای اثر بخشی کسب و کار در زمینه هتلداری از اهداف برگزاری دو دوره سمیتئاتر خدمات هتلداری در جزیره کیش است تا مدیران بتوانند نظام مدیریتی و عوامل در اختیار خود را رصد و دانش نیروی انسانی خود را به روز کنند.
تقی تهرانی با تاکید بر اینکه آموزش ها در بهره وری و ارتقا خدمات اثر گذار است افزود : اقتصاد کیش بر محور گردشگری است و ایجاد رضایت در گردشگران یکی از بهترین روش های تبلیغی به شمار می رود اگر گردشگر از خدمات رضایت داشته باشد می تواند در سطح وسیعتری برای منطقه تبلیغ کند.
اجرای نمایش و کلیپ از بخش های دیگر این برنامه بود .
دومین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری با حضور مدیران ، مسئولان و فعالان حوزه گردشگری ، کارکنان هتل ها و مراکز اقامتی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
نخستین سمیتئاتر حرفه ای خدمات هتلداری دوم خرداد ماه ۹۶ با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه آموزشی علوم و فنون برگزار شد.
۱۶۴۱/ انتشار دهنده : امیر برزی

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


آموزش


منطقه ازاد کیش