اخبار گردشگری

خرید کالای استاندارد داخلی بهترین راه حمایت از اشتغال جوانان است

داوود کارگرزاده شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خرید کالای استاندارد داخلی از سویی نه گفتن به خرید کالای بی کیفیت محسوب می شود و از سوی دیگر فرصتی برای تشویق تولیدکنندگان کالای با کیفیت است.
وی یادآورشد: استاندارد بهترین معیار تشخیص کالای با کیفیت از محصول فاقد کیفیت لازم است.
کارگرزاده تاکید کرد: علامت استاندارد به تمام مردم نشان می دهد که کالای تولیدی حداقل کیفیت مورد انتظار را دارد و می تواند نیاز خریدار را تامین کند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه معیارهای مورد تاکید استاندارد ایران هم تراز با معیارهای جهانی است، گفت: به حتم کالای با کیفیت دارای نشان استاندارد تولید داخلی، توان ورود به بازارهای خارجی را هم دارد.
وی خاطرنشان کرد: خرید کالای استاندارد داخلی از سوی دیگر فرصت رقابت کالای ایرانی با محصولات خارجی و وارداتی را هم فراهم می سازد.
کارگرزاده تاکید کرد: تنها راهکار تحقق و تثبیت خرید کالای ایرانی، خواست مردم و همت آنان است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان از رسانه ها خواست تا در نهادینه سازی فرهنگ خرید کالای استاندارد داخلی که مورد تاکید اسناد بالا دستی نظام به ویژه برنامه اقتصاد مقاومتی است، مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.
وی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ‘حمایت از تولید داخلی’ اشاره و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هم راهکار مطلوب خروج از مشکلات اقتصادی را مشارکت مردم در کنار مسئولان با خرید کالای ایرانی اعلام کرده اند.
رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود نام سال ۱۳۹۷ را ‘حمایت از کالای ایرانی’ نام گذاری کرد.
۳۰۰۱/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


خرید کالای ایرانی


شعارسال


استاندارد