مدیر یک شرکت خدمات گردشگری معتقد است، گردشگری الکترونیکی در ایران با وجود وضعیت زیرساختی و بسترهای مورد نیاز، برای رسیدن به جایگاه مطلوب، دستکم زمانی ۱۰ساله نیاز دارد. به گزارش «ایسنا»، سیدسام حسینی با تاکید بر اینکه بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات به رونق و توسعه صنعت گردشگری کشور کمک میکند، یادآور شد: «درصد بالایی از گردشگران به رزرو و خرید اینترنتی علاقه دارند، بنابراین در عصر حاضر تلفیق فعالیتهای سنتی گردشگری با فرصتهای آنلاین یک ضرورت محسوب میشود.» حسینی تقاضای گردشگران خارجی برای سفر به کشورمان افزایش یافته گفت: «لازم است مدیران و مسوولان گردشگری کشور در این بخش برنامهریزی داشته باشند و ضعفها را برطرف کنند.»
دنیای اقتصاد: گردشگری
فاصله ۱۰ ساله تا نقطه مطلوب گردشگری الکترونیک
۲۷
دی