کارگاه آموزشی استراتژی های نوین گردشگری و برند سازی
سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد برگزار می کند:
در راستای توسعه سطح کیفی خدمات گردشگری استان و ارتقای سطح دانش فنی نیروی انسانی این حوزه و تدوین استراتژی توسعه مقاصد گردشگری، منطقه ویژه علم و فناوری یزد اقدام به برگزاری دوره آموزشی “استراتژی های نوین گردشگری و برندسازی” در سطح بین المللی در شهر جهانی یزد نموده است.
سرفصل های دوره :
· ارائه مزایا و اهداف مدیریت مقصد (چرا ما باید مشارکت کنیم؟ چطور می توانیم به آن دست یابیم؟ چگونه می توانیم بهبود یابیم؟)
· مدل های مشارکت فعالین بخش خصوصی جهت توسعه مقاصد گردشگری
· روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد
· گزینه های استراتژیک و اقدامات بازاریابی اساسی
· ارائه (برنامه ریزی) جایگاه سازی و برند سازی یزد
· اشتراک گذاری گزینه های استراتژیک، ایده ها و اقدامات توسعه محصول و بازاریابی بین المللی
· آموزش توسعه خدمات و ارتباطات بین المللی
· ارائه روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد
برنامه دوره:
کارگاه در دو روز متوالی به شرح زیر برگزار خواهد شد:
روز اول: روز استراتژی (توسعه مقاصد و جایگاه سازی یزد و گزینه های استراتژیک
روز دوم: روز بازاریابی (توسعه خدمات و اقدامات بازاریابی اساسی)
سایر اقداماتی که در هر روز انجام خواهد شد:
تشکیل گروه های 4 نفره ایده پردازی و ارائه ایده ها (نمونه موردی) ، بحث و بازخورد و تصمیم سازی
مخاطبین:
مخاطبین این دوره آموزشی با توجه به سرفصل های فوق و محدودیت ظرفیت مدیران ارشد و فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری در سطح استان های یزد، فارس ، اصفهان و کرمان می باشند:
– مدیران هتل ها
– مدیران آژانس های خدمات مسافرتی
– راهنمایان برتر گردشگری
– اعضای هیأت علمی رشته گردشگری
اطلاعات بیشتر در وب سایت: http://www.yazdcorridor.com/news/150