رپرتاژ خبری

با هتل‌های 3 ستاره اصفهان آشنا شوید

 

هتل های 3 ستاره اصفهان معمولا خدمات خوبی ارائه می‌دهند و تعداد آنها بسیار زیاد است، هتل سه ستاره خواجو یکی از این هتل‌ها است. وجود تعداد زیادی هتل در اصفهان، به عنوان یک شهر بزرگ و گردشگری، شما را در انتخاب اقامت مقرون‌به‌صرفه کمک می‌کند و امکان دسترسی به گزینه‌های متعددتری را برای شما فراهم می‌آورد.

در سفر به شهر اصفهان، ممکن است به دلیل تعداد زیاد هتل‌ها و محدودیت‌های زمانی و دیگر عوامل، در یافتن و انتخاب یک هتل مناسب که مطابق با خواسته‌‌ شما باشد و قیمت مناسب داشته باشند، دچار مشکل شوید.

از این رو در این مقاله به چند مورد از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان، که امکانات قابل قبولی با توجه به هزینه‌ی دریافتی ارائه می‌دهند، معرفی می‌کنیم.

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان است و در بین هتل‌های این شهر از شکل و ظاهری متمایز برخوردار است. این هتل با ترکیب عناصر معماری مدرن و سنتی اصفهان طراحی شده و از ویژگی‌های خاص شهر، در طرح آن استفاده شده است.

هتل ستاره اصفهان از مزیت نزدیکی به جاذبه‌های شهر برخوردار است. پرسنل این هتل نیز به خوبی و حرفه‌ایی با مهمانان رفتار می‌کنند. هتل ستاره اصفهان در یک ساختمان سه طبقه واقع شده و ۵۲ اتاق دارد. اتاق‌های این هتل به تجهیزاتی از قبیل کمد لباس، یخچال، حمام شخصی، اینترنت، سیستم اعلام حریق، آباژور و امکانات دیگر مجهز شده‌اند.

علاوه بر این، هتل ستاره اصفهان به خدماتی نظیر انبار مخصوص چمدان، رستوران تابستانی، کافی‌شاپ، چایخانه، صرافی، روزنامه، پارکینگ، خدمات تور، سیستم تهویه مطبوع و تشریفات ویژه نیز مجهز است.

آدرس این هتل: خیابان حافظ، میدان نقش جهان، اصفهان.

هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی اصفهان، یکی از هتل‌ های 3 ستاره اصفهان است. این هتل در سال ۱۳۵۶ تأسیس و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. هتل آزادی اصفهان از جمله اقامتگاه‌هایی است که نام آن در میان بهترین هتل‌های اصفهان جای دارد.

این هتل دسترسی بسیار مناسبی به اکثر جاذبه‌های شهر را فراهم می‌کند و تا به امروز به عنوان یک مکان اقامتی مطلوب و معتبر در بین بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان شناخته شده است. هتل آزادی اصفهان در یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و دارای ۳۸ اتاق بوده و به ۸۲ تخت مجهز است.

این هتل از امکاناتی نظیر تلویزیون، لوازم بهداشتی، پاور سوئیچ، صبحانه، آباژور، تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی برخوردار است. این هتل فروشگاه، تاکسی‌سرویس، پله اضطراری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق را هم جز امکانات خود دارد.

آدرس: اصفهان، چهارراه تختی، خیابان مسجد سید

هتل پارت اصفهان

هتل پارت اصفهان که تاکنون تنها ۱۰ سال از افتتاح آن گذشته است، با ارائه خدمات کامل و کیفیتی عالی، محبوبیت بالایی بین مردم دارد. این هتل 3 ستاره اصفهان در سال ۱۳۹۵ به منظور بهبود ارائه خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل پارت یکی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان، از نظر موقعیت مکانی دارای دسترسی عالی به اکثر جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر اصفهان است. این هتل علاوه بر ارائه خدمات اصلی، امکانات رفاهی و تفریحی گوناگونی از جمله استخر نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل پارت اصفهان که یکی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان است، در یک ساختمان هشت طبقه‌ای واقع شده و دارای ۴۳ اتاق است. هر یک از اتاق‌های این هتل به تجهیزاتی از قبیل یخچال، سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها، تلویزیون، چایی‌ساز، لوازم بهداشتی در هر اتاق، میز کار، تلفن، کمد و امکانات دیگر مجهز هستند.

امکانات و خدمات عمومی اتاق ها هم شامل پله اضطراری، کپسول آتش نشانی، استخر، جکوزی، سونا، تاکسی‌سرویس، خدمات مخصوص افراد با محدودیت های جسمانی است.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه جهان آرا

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و از آن زمان به عنوان یکی از مقصدهای محبوب اقامت در بین هتل های 3 ستاره اصفهان شناخته می‌شود. این هتل آپارتمان تنها ۱۴ کیلومتری از مرکز اصفهان فاصله دارد و دسترسی آسان به جاذبه‌های مهمی همچون آتشگاه، باغ پرندگان و منارجنبان را فراهم می‌کند.

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان در ساختمانی دو طبقه‌ واقع شده و دارای ۲۴ اتاق است. هر یک از اتاق‌های این هتل آپارتمان به تجهیزاتی از جمله بالکن، مبلمان، دراور، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، آشپزخانه کامل، اینترنت، حمام و امکانات دیگر مجهز شده‌اند.

از دیگر خدمات این هتل 3 ستاره اصفهان می توانیم به فروشگاه، خدمات CIP، کافی‌شاپ، اتاق مخصوص استعمال دخانیات، پارکینگ و صرافی، اشاره نماییم.

آدرس: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان رسالت یک، روبروی پارک ترافیک رسالت

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

هتل ماهان

هتل ماهان یک واحد اقامتی نسبتاً تازه‌ تأسیس در شهر بوده است و دارای ویژگی خاص است که این هتل را از سایر هتل های 3 ستاره اصفهان متمایز کرده است. این ویژگی، نزدیکی به دو تا از اصلی‌ترین اتوبان‌های اصفهان است که در زمان‌های کم ترافیک به مسافران امکان دسترسی آسان به مقاصد مختلف شهر را می‌دهد.

علاوه بر مزیت مکانی، این هتل از یک محیط شیک و زیبا نیز بهره برده است و امکانات خوبی به مسافران خود ارائه می‌دهد. هتل ماهان در یک ساختمان شش طبقه قرار دارد و در کل دارای ۴۸ اتاق است.

اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، شبکه پخش فیلم، کمد و دراور هستند. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به نمازخانه، پارکینگ، کافی‌شاپ، کافی‌نت، گیم‌نت، خدمات پزشکی، خدمات تهیه بلیط اشاره کرد.

آدرس: اصفهان، میدان بزرگمهر، چهارراه نورباران، خیابان ۲۲ بهمن

هتل ونوس اصفهان

یکی از هتل های 3 ستاره اصفهان، هتل ونوس اصفهان است که به مساحت ۳ هزار متر مربع، در مرکز شهر واقع شده است. این هتل بزرگ، علاوه بر نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی، با طراحی زیبا و با جلب توجه مسافران، در بین هتل های 3 ستاره اصفهان، به عنوان یک هتل مجلل شناخته می‌شود.

هتل ونوس اصفهان در یک ساختمان هشت طبقه واقع شده و در کل دارای ۵۸ اتاق است. این هتل امکاناتی چون مبلمان، چایی‌ساز، آباژور، دراور، کمد لباس، سرویس خواب راحت، برای مسافران فراهم می‌کند. از برخی از خدمات این هتل می‌توان لابی، خدمات تشریفات ویژه، کافی شاپ، کپسول آتش نشانی، شبکه پخش فیلم را نام برد.

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، حد فاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین

هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان یکی از معروف‌ترین هتل های 3 ستاره اصفهان است و در میان زیباترین اقامتگاه‌های اصفهان واقع شده است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و از تعداد زیادی امکانات بهره‌مند است.

کارکنان این هتل برخورد مناسبی دارند و خدماتی باکیفیت و درخور را ارائه می‌دهند. هتل زهره اصفهان در یک ساختمان ده طبقه واقع شده و در مجموع دارای ۵۱ اتاق است.

اتاق‌های این هتل 3 ستاره اصفهان امکاناتی مانند آشپزخانه، شبکه پخش فیلم، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش را به مهمانان ارائه می‌دهند. برخی از دیگر از خدمات این هتل، کافی‌شاپ، آسانسور، رستوران بام، چایخانه سنتی، خدمات تهیه بلیط و خدمات باربری است.

آدرس: اصفهان، خیابان فردوسی، مابین خیابان عافیت و منوچهری

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی یکی از هتل‌های اصفهان است و تنها ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد که نشان‌دهنده زیرساخت‌های اقامتی مدرن آن است. کارکنان این هتل به زبان فارسی و انگلیسی صحبت می‌کنند و برخوردی کاملا حرفه‌ای و محترمانه دارند.

فاصله اندک این هتل اصفهان با بعضی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان، نظیر پل خواجو و میدان نقش جهان امکان دسترسی آسان به این مکان‌ها را فراهم کرده است. هتل شیخ بهایی اصفهان در یک ساختمان هفت طبقه و با ۵۲ اتاق مختلف در حال ارائه خدمات به مسافران خود است.

این هتل برای مهمانان خدماتی نظیر سرویس خواب کامل، سیستم روشنایی و تهویه مناسب، خدمات ۲۴ ساعته نظافت اتاق‌ها، سیستم بیدارباش، یخچال، چایی‌ساز، مبلمان، صندوق امانات را مهیا کرده است.

اینترنت رایگان در محیط های عمومی هتل، دو نوع رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، لابی با ظرفیت پذیرایی از ۳۰ نفر، انبار چمدان، سالن کنفرانس، اجاره ی وسایل نقلیه از دیگر خدمات هتل شیخ بهایی، یکی از هتل های 3 ستاره اصفهان است.

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان است. این هتل در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و به عنوان یک هتل نوساز با امکانات مدرن و کیفیت مناسب شناخته می‌شود.

از نظر معماری و خدمات ارائه‌شده، هتل طلوع خورشید اصفهان یک انتخاب عالی برای اقامت در شهر اصفهان است. این هتل موقعیت مکانی مناسبی برای دسترسی به جاذبه‌های مختلف اصفهان دارد.

ساختمان این هتل دو طبقه است و دارای ۲۱ اتاق است. تمامی اتاق‌های این هتل 3 ستاره اصفهان امکاناتی از قبیل تخت تمیز و راحت، میز و صندلی، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام و سرویس بهداشتی مجزا و خدمات روزانه اتاق ارائه می‌دهند.

از دیگر خدمات و امکانات این هتل در فضاهای عمومی می‌توان از پارکینگ، خدمات ترانسفر، خدمات خشکشویی، روزنامه، تلویزیون، لابی با ظرفیت ۱۰ نفر، فروشگاه، دستگاه فکس و کپی، کافی شاپ نام برد.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ی شماره ۳۷، خیابان میر علاالدین، فرعی سوم

هتل خواجو

هتل خواجو، یک هتل 3 ستاره، در قلب شهر تاریخی اصفهان واقع شده؛ به گونه ای که در بین هتل های 3 ستاره اصفهان موقعیت این هتل بسیار ممتاز است. موقعیت مکانی خوب این هتل به دلیل واقع شدن در خیابان چهارباغ و در نزدیکی پل تاریخی خواجو است.

همچنین، این هتل به اکثریت مراکز خرید مهم و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر دسترسی آسان دارد. هتل خواجو حدودا 27 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. اگر با تاکسی یا وسایل نقلیه عمومی دیگر این مسافت را طی کنید، حدودا 50 تا 60 دقیقه طول می‌کشد تا به فرودگاه برسید.

اتاق‌های هتل خواجو

اتاق‌های این هتل دارای طراحی داخلی زیبا و تجهیزات رفاهی کامل هستند. این تجهیزات شامل سیستم تهویه‌ مطبوع، تخت خواب‌های راحت، تلویزیون، میز آرایش، چای‌ساز، و مینی‌بار می‌شود.

همچنین، شما می‌توانید اشیای قیمتی خود را در صندوق‌ امانات اتاق خود جای دهید.

اتاق‌های این هتل دارای حمام اختصاصی به همراه تجهیزات بهداشتی مورد نیاز هستند.

برای گروه‌های دو نفره، اتاق‌های دوتخته توئین با دو تخت یک نفره در دسترس هستند.

زوج‌ها نیز می‌توانند از اتاق‌های دبل که دارای یک تخت دونفره هستند، استفاده کنند.

اتاق‌های سه‌تخته هم انتخاب خوبی برای خانواده‌ها و گروه‌های سه نفره هستند که شامل سه تخت یک نفره یا یک تخت دونفره به همراه یک تخت یک نفره می‌شوند.

اتاق‌های این هتل دارای فضای دنج و راحتی هستند که اقامت در این هتل های 3 ستاره اصفهان را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل خواجو اصفهان

رستوران “کلاسیک” در داخل هتل، میزبان میهمانان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در یک فضای زیبا و دلپذیر است.

همچنین، در رستوران بام هتل، شما می‌توانید همراه با صرف غذا از چشم‌انداز به شهر لذت ببرید و از موسیقی زنده نیز بهره‌مند شوید.

کافی‌شاپ هتل نیز یک مکان ایده‌آل برای استراحت و سفارش انواع نوشیدنی، کیک و دسرهای خوشمزه است.

امکانات رفاهی هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان بوده و از امکانات متعددی برخوردار است. از جمله این امکانات می‌توان به سالن همایش چندمنظوره اشاره کرد که دارای ظرفیت 81 نفر و طراحی زیبا برای برگزاری انواع همایش‌ها، کنفرانس‌ها، دوره‌های آموزشی، همایش‌های ملی و بین‌المللی، مهمانی‌های خانوادگی است.

همچنین، اگر با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. لابی زیبای هتل نیز به عنوان مکانی مناسب برای قرار ملاقات‌های کاری شما عرضه می‌شود. در این هتل، استفاده از دخانیات در تمامی اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع بوده و فضای باز مخصوصی برای سیگاری‌ها در نظر گرفته شده است.

امکانات رفاهی هتل خواجو اصفهان

سخن پایانی

اصفهان یکی از شهرهای ایران با قدمت تاریخی است که گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. برای سفر به اصفهان و دیدن زیبایی‌های این شهر، قطعا یکی از فاکتورهای انتخاب یک اقامتگاه، هزینه‌ی متعارف با توجه به امکاناتی است که آن اقامتگاه ارائه می‌دهد ، است.

هتل های 3 ستاره اصفهان یک انتخاب مناسب برای افرادی هستند که می‌خواهند با یک هزینه‌ی مناسب، امکانات خوبی دریافت کنند. در این مقاله برای افرادی که بدنبال اقامت در یک هتل 3 ستاره با دسترسی مناسب به جاذبه‌های گردشگری هستند، چند هتل 3 ستاره در اصفهان را معرفی کردیم.