رپرتاژ خبری

آیا کافه یخی دبی را می شناسید؟

 

آیا فکر می کنید سفر در تابستان به دبی اشتباه است؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که ممکن است در دبی به کاپشن و دستکش پشمی احتیاج پیدا کنید؟ ما در این مطلب شما را با جاذبه ای در دبی آشنا می کنیم که حتی فکرش را هم نمی کردید که در صحرای گرم دبی وجود داشته بود.

سالن یخی Chillout  دبی که در مرکز خرید تایمز اسکوئر واقع شده است، تجربه ای منحصر به فرد و بی نظیر را هم برای ساکنین و هم برای بازدیدکنندگان دبی ارائه می دهد و به یکی از نقاط دلنشین در دبی تبدیل شده است. این منطقه مکانی است با دمای منفی 6 درجه که با  چیدمان و مجسمه های یخی بسیار زیبا ، میز و صندلیهای یخی و نور پردازی و فضای داخلی بسیار جذاب، طراحی شده و ساعات به یاد ماندنی و خاطره سازی را میتوانید در آنجا سپری کنید . جهت رزرو بلیط و خرید تورهای متنوع دبی با آسمان هفتم همراه باشید .

 

کافه یخی دارای یک لابی و یک سالن استراحت است که توسط منطقه حائل از هم جدا شده اند. پس از ورود به لابی، به بازدیدکنندگان تجهیزات گرمایشی داده می شود تا خود را گرم نگه دارند. این شامل یک ژاکت سنگین  کلاه دار ، دستکش پشمی یکبار مصرف و یک جفت کفش میباشد . به بازدیدکنندگان توصیه می‌شود که چند دقیقه را در منطقه حائل  با دمای 5 درجه بگذرانند تا تا بدنشان با محیط سازگار شود و سپس به کافه وارد شوند .

ویزگی های کافه یخی

نوآوری و فناوری که در  روشنایی و نور پردازی این کافه استفاده شده است در نوع خود بی نظیر است . نور ها با رنگهای خاص در فواصل زمانی مشخص تغییر می‌دهد و از میان بلوک‌های شفاف یخی عبور می‌کند. همه این عناصر به طور هوشمندانه ای ترکیب شده اند تا یکی از بهترین سالن های یخی جهان را ایجاد کنند . شما میتوانید در این سالن سوپ داغ، ساندویچ، آبمیوه، شکلات داغ، کاپوچینو، چای ، قهوه وانواع دسرها را سرو کنید. البته هر بازدید کننده هنگام ورود به Chillout یک نوشیدنی خوشامدگویی رایگان دریافت می کند.

آدرس و ساعات بازدید

دبی اتوبان شیخ زاید طبقه همکف مرکز خرید تایم اسکوئر در کنارپیست اسکی دوبی از ساعت 10 الی 22

نحوه دسترسی

برای رفتن به این مکان به‌ غیر از استفاده از تاکسی و برای صرفه‌جویی در هزینه رفت ‌و آمد می‌توانید با مترو دبی به ایستگاه NoorBank بروید و ادامه مسیر را با تاکسی تا مرکز خرید بروید. اما اگر تور دبی را از آسمان هفتم رزرو کنید تورهای تفریحی نیز برای شما با ترانسفر رفت و برگشت رزرو می شود و به راحتتی به بازدید ود می پردازید.

شما می توانید برای سفر با تور گروهی دبی و دیدن این کافه با آسمان هفتم تماس بگیرید:  02191306767