گردشگری و توریسم

مرکز غربالگری بیماران سرطانی الیگودرز در حال تجهیز است

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نماینده الیگودرز، محمد خدابخشی افزود: فضای فیزیکی این مرکز به طور کامل آماده و برخی دستگاه‌ها خریداری شده است و پیگیری برای تامین مابقی تجهیزات از طریق دانشگاه علوم پزشکی لرستان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، احداث مرکز غربالگری سرطان الیگودرز در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ و زیر بنای ۶۰۰ مترمربع  شروع شد و عملیات ساختمانی آن در سالجاری به اتمام رسید. 

وی اضافه کرد: مرکز غربالگری سرطان الیگودرز بستری برای خدمات‌دهی به مراجعه کنندگان شرق لرستان خواهد بود که برای احداث ابنیه این پروژه مهم درمانی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با اشاره به بازدید از این مرکز گفت: ساختمان طرح تکمیل شده است که با نصب تجهیزات به یکی از مراکز خوب درمانی در استان تبدیل می شود.

نادر طرهانی تصریح کرد: تجهیزات مرکز غربالگری سرطان الیگودرز به جز دستگاه های ماموگرافی و سونوگرافی خریداری شده و تامین این ۲ نیز در حال پیگیری است.