گردشگری و توریسم

نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: فاز اول عملیات بهسازی جاده بندرترکمن – آق‌قلا با تعریض باند جنوبی به عرض متوسط ۵.۴ متر و طول حدود ۳ کیلومتر با تامین اعتبار مورد نیاز در سالجاری آغاز می شود.

**

مدیر امور آب و فاضلاب بندرترکمن گفت: با هدف افزایش کیفیت آب آشامیدنی مشترکین، ۱۱۰ کیلومتر از شبکه توزیع آب این شهرستان شستشو داده شد.

**

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از توسعه و افزایش نقاط تحت پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: دسترسی مشترکین تلفن همراه به اینترنت پرسرعت در نقاط دارای ضعف پوشش ارتباطی با همسان سازی اپراتورها (رومینگ ملی) بهبود می یابد.

**

سرپرست فرمانداری مینودشت از نصب دستگاه سی تی اسکن و تانک اکسیژن ۲۰ هزار لیتری در بیمارستان برکت فاطمه الزهرا مینودشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آماده‌سازی محل نصب این دستگاه از چند روز قبل اغاز شد.

**

استاندار گلستان در پیامی به مناسبت روز دانشجو نوشت: دانشگاه در سال های گذشته مهمترین نیازهای کشور را تأمین کرده و تحریم‌های پیشین منجر به خوداتکایی مردم و دانشگاه شد.

در پیام هادی حق شناس آمده است: به خاطر خدمات دانشگاه و از جان گذشتگی دانشمندان سرافرازی چون شهیدان فخری زاده و احمدی روشن که در همین دانشگاه‌ها برای سربلندی ایران عزیز تلاش کرده اند، وابستگی مردم ایران به حداقل رسیده است.

وی ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان گلستان افزود: امیداورم در این عصر ناجوانمردانه تحریم و کرونا، دانشجویان در کنار مردم ایران، گام بلندی به سوی پیشرفت و عزت ایران بردارند.