گردشگری و توریسم

مبتلایان کرونا در ادارات دولتی استان تهران کاهش یافت

غلامرضا عباس پاشا شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تا قبل از اجرای محدودیت ها حدود ۱۵ درصد از کارمندان دستگاه های دولتی استان به کرونا مبتلا شدند.

وی افزود: با اجرای محدودیت های جدی که به شکل دقیق توسط دستگاه های اجرایی انجام شد این میزان به شکل قابل توجهی کاهش یافت.

معاون استاندار تهران با اشاره به وضعیت نارنجی این استان اعلام کرد: در حال حاضر طرح کاهش ۵۰ درصدی کارمندان در حال اجرا است اما به تازگی پیشنهاد شناور شدن فعالیت کارمندان به ستاد ملی کرونا ارایه شد.

وی خاطرنشان کرد: در استان تهران بیش از ۴ هزار شعب بانک های عامل فعالیت دارند که هر کدام از این شعب ها تعداد قابل توجهی کارمند دارد که طرح شناور سازی فعالیت کارمندان به کاهش ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی در تهران کمک می کند.

عباس پاشا همچنین به جلسه عصر امروز آموزش و پژوهشی دستگاه های اجرایی استان اعلام کرد: این جلسه به ریاست استاندار تهران برگزار شد که از میان بیش از ۱۰۰ طرح آموزشی ۲۷ طرح مورد تصویب قرار گرفت.

به گفته وی؛ آموزش کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی به افزایش کیفیت کاری کمک می کند و باتوجه به محدودیت های اعتباری طرح آموزش دستگاه های اجرایی کیفی سازی خواهد شد.