گردشگری و توریسم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان:بازیکنان مابرای شکست سپاهان هم قسم شده‌بودند

به گزارش ایرنا سیدمجتبی حسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان در مسجدسلیمان بیان کرد: جا دارد این برد را به مردم مسجد سلیمان تبریک بگویم و امیدوارم از این طریق، دل آنها را شاد کرده باشیم. سپاهان تیم قدرتمند و قابل احترامی است اما می‌دانستیم با قدرت تیمی و جنگندگی بازیکنانمان، می‌توانیم هر تیمی را به زانو درآوریم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که برنامه‌های ما به خوبی جلو رفت و بازیکنانمان به حریف فرصت چندانی ندادند افزود: باید به شرف تمام این بچه ها که با دل و جان برای نفت مسجدسلیمان زحمت کشیدند و با حداقل امکانات اینگونه در زمین مقابل سپاهان جنگیدند و توانستند یکی از بهترین بازی‌های خود را ارایه دهند، درود فرستاد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به بازیکنان باتجربه نیاز دارد گفت: با توجه به پایان زمان فصل نقل و انتقالات و بودجه اندک باشگاه، نمی‌توانیم در بحث جذب بازیکن کاری انجام دهیم و باید قدردان همین بچه‌ها باشیم که با دل و جان کار می کنند. بازیکنان حاضر هم رفته رفته باتجربه می‌شوند و به ما بیشتر کمک خواهند کرد.

وی در خصوص قضاوت داور این بازی بیان کرد: داوری متعادل بود و فکر می‌کنم مشکلی نداشت. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

حسینی افزود: تیم ما تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و از عملکر بازیکنانم راضی هستم. ما هدفمان این است که نیم فصل اول کمتر ببازیم و دروازه خود را بسته نگه داریم تا با برطرف کردن نقاط ضعفمان شرایط بهتری در نیم فصل دوم لیگ داشته باشیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان که عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری سه بر یک نفتی‌ها به پایان رسید.