گردشگری و توریسم

کومان: به قهرمانی در لالیگا امید نداریم

به گزارش ایرنا، بامداد یکشنبه از هفته دوازدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا که در فصل جاری شرایط خوبی ندارد به میهمانی کادیز رفت و در ادامه نتایج بسیار ضعیف خود با حساب دو بر یک شکست خورد.

«رونالد کومان» سرمربی تیم فوتبال بارسا در نشست خبری پس از بازی در خصوص باخت شب گذشته تیمش، اظهار داشت: توضیح برای شکست کار دشواری است. ما بعد از چند بازی خوب به این دیدار رسیدیم و در نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم. 

وی افزود: ما به دلیل یک اشتباه غیرمنتظره گل خوردیم که این از عدم تمرکز بازیکنان می‌آید. البته فقط مدافعان مقصر نیستند بلکه بقیه بازیکنان نیز تمرکز نداشتند. ما به تیم حریف فشار وارد نمی‌کردیم و در آخر این باعث شد که ۲ گل دریافت کنیم و این برایم قابل درک نیست.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد احتمال از دست رفتن لالیگا در این فصل، تصریح کرد: ما با این باخت یک قدم بزرگ رو به عقب داشتیم. ما نتیجه ناامیدکننده‌ای گرفتیم اما باید آن را بپذیریم. هنوز بازی‌های زیادی پیش روی ماست اما اگر نتوانیم در خارج از خانه نتیجه نگیریم، نمی‌توانیم امیدی به لالیگا داشته باشیم.