گردشگری و توریسم

خاطره عجیب ستاره اسبق یووه از «بوفون»، «پیرلو»، سیگار و قهوه

به گزارش ایرنا، «نیکولاس بِنتنر» فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ را در به طور قرضی از آرسنال در یوونتوس سپری کرد و در دوران کوتاه حضور در این باشگاه سری‌آ را فتح کرد و از همان روزهای ابتدایی می‌دانست که قرار است در تورین روزهای سرگرم کننده‌ای را در جمع غول‌های ایتالیا سپری کند.

بِنتنردر گفت‌وگو با فایولایو گفت: نمی‌توانستم بچه‌های تیم را پیدا کنم و این موضوع کمی عجیب بود. روز اولم بود و می‌دانید، نابلد بودم.

وی افزود: سپس ۱۰ یا ۱۲ نفر از آنان را در سرویس‌های بهداشتی پیدا کردم؛ در حال خوردن قهوه، حرف زدن و لذت بردن از مصاحبت یکدیگر و البته سیگار به دست؛ منظره غافلگیرکننده‌ای بود و احساس کردم اینجا جایی است که از بودن در آن لذت خواهم برد.

به گفته ستاره دانمارکی، او در آن لحظه حتی به گفتن یک کلمه هم به هم تیمی‌های جدیدش نیازی نداشته و به این موضوع پی برده است که سیگار کشیدن در ایتالیا «بخشی مهم از زندگی عادی» است.

وی در ادامه با مطرح کردن این پرسش که «شما در مواجهه با چنین صحنه‌ای، به این بازیکنان چه خواهید گفت؟» به طور مشخص در مورد «آندره‌آ پیرلو» و «جیان لوئیجی بوفون» گفت: اگر به دوران فوتبالی و وسعت حرفه‌ای بودن آنان نگاه کنید، آن صحنه برای من به ویژه در مورد این دو نفر، به شدت غافلگیرکننده بود؛ اما به دلیل عمق حرفی‌ای‌گری آنها در زمین و رفاقتشان در سطوح مختلف، هیچ کس به آنچه در سرویس بهداشتی دیده بودم اهمیتی نمی‌داد.