گردشگری و توریسم

نقاط حادثه‌خیز کنگاور حذف و اصلاح می‌شود

به گزارش ایرنا، «علی الماسی‌پور» عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک کنگاور در سرسرای فرمانداری این شهرستان، راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: باید حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان در اولویت مسوُولان دستگاه‌های مربوطه باشد.

او ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان به همراه شهرداری‌ها نقاط حادثه‌خیز ورود و خروج شهرهای «کنگاور» و «گودین» را شناسایی و ایمن‌سازی می‌کنند.

الماسی‌پور در ادامه بر ساماندهی ۱۵ تاکسی درون شهری برای جابه جایی ساکنان مسکن مهر «غم تسلی» تاکید کرد و افزود: شهرداری تجهیزات ایستگاه‌های تاکسی را که خریداری کرده با نظارت راهور در نقاط مورد نظر در سطح شهر نصب کند.

رنگ آمیزی و خطکشی گذرگاه‌ها و معابر تردد دانش‌آموزان در سطح شهر، تعمیر چراغ‌های چشم زن، انسداد بریدگی روستای «قوره‌جیل»، ساماندهی پیچ‌های حادثه‌خیز روستاهای «گردکانه» و «عباس‌آباد» و ساماندهی ترافیکی ورودی روستای «فش» از جمله مصوبات این جلسه بود.

شهرستان کنگاور در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و بر سر راه بین المللی تهران- کربلا واقع شده است.