گردشگری و توریسم

گیلانی ها در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن و پیامبر (ص) اجتماع کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع مردم انقلابی و ولایت مدار گیلان در پی اهانت به ساحت منور پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی برگزار شد.

اجتماع کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه هتک حرمت به مقدسات اسلام به ‌ویژه پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در این مراسم با در دست داشتم پرچم های یا “محمدرسول الله” و با فریاد “صلی علی محمد درود بر محمد” و “لبیک یا پیامبر” ضمن محکومیت اقدام قبیح توهین به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) و کتاب آسمانی بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان بیعتی دوباره بستند.

شرکت کنندگان در این مراسم، حرکت سخیف اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و قرآن کریم را بخشی از برنامه عوام فریبانه مستکبران به سرگردگی آمریکا و صهیونیست ها دانستند و با حضور پرشور خود در این تجمع مواضع انقلابی خود را با ندای حماسی الله اکبر و خامنه ای رهبر مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از اهانت وقیحانه و گستاخانه به کلام الله مجید و ساحت قدسی حضرت رسول اکرم (ص) در کشورهای غربی اعلام و سکوت ذلت بار به بهانه واهی آزادی بیان سیاست بازان فرانسوی خاصه توجیهات غیرقابل قبول شخص رئیس جمهور فرانسه را محکوم کردند.

در قطعنامه پایانی این تجمع آمده است: با هوشیاری و غفلت ننمودن از دسایس بشری دشمن شماره یک بشریت ، کماکان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ولد نامشروعش ، رژیم جعلی و کودک کش صهیونستی را ام الفساد قرن دانسته، هر گونه اقدام در راستای اسلام هراسی و حرکت های دشمنانه علیه مقدسات میلیاردها انسان آزاده را برگرفته از سیاست های خصمانه و توطئه های شیطانی آنها می دانیم.

در بخش دیگری از این قطعنامه افزوده شده: خیانت نابخشودنی سران نگون بخت امارت متحده عربی هم پیمان شیطان بزرگ به اسلام و مسلمین با پذیرش ددمنشی عادی سازی روابط ذلت بار با رژیم جعلی و غاصب،  قبله اول مسلمین را شدیدا محکوم و نسبت به تکرار این جنایت و خیانت فراموش نشدنی توسط دیگر سران نابخرد برخی کشورهای عربی هشدار می دهیم.

چندی پیش یک مجله فرانسوی با انتشار کاریکاتوری  به ساحت مقدس قرآن و  پیامبر اکرم (ص) توهین کرد که سبب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان و ایران شد.

حمایت امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه از این اقدام موهن به بهانه آزادی بیان، خشم مسلمانان را برانگیخته است.