گردشگری و توریسم

بانک اطلاعات نیازمندان پردیس راه اندازی شد

حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا بر اساس معرفی کمیته امداد، اداره بهزیستی، سپاه، هیات امنای مساجد و خیرین شناسایی و پس از بررسی نام آنها در بانک اطلاعاتی ثبت شده است.

وی ادامه داد: قرارگاه مواسات شهرستان پردیس تاکنون ۱۰ دوره بسته های معیشتی را بین نیازمندان واقعی در شهرهای پردیس، بومهن و بخش جاجرود توزیع کرده است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نیازمندانی که طی دوره های گذشته کمک معیشتی دریافت نکردند با مراجعه به فرمانداری، دفتر امام جمعه، سپاه، دفاتر مساجد و پایگاههای مقاومت نسبت به ثبت نام اقدام کنند پس از بررسی نام آنها در لیست دریافت کنندگان کمکهای معیشتی قرار گاه مواسات شهرستان ثبت شود.

حسینی ضمن تقدیر از کمک خیرین و دستگاه ها و ادارات کمک رسان در سطح شهرستان پردیس، اظهارداشت: خیرین کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب قرارگاه مواسات واریز می‌کنند و در ۱۰ دوره گذشته کمک‌های غیر نقدی به نیازمندان با مساعدت خیرین انجام شده و از حساب قرار گاه برداشت نکردیم.

وی ادامه داد: دوره یازدهم کمک‌های معیشتی از محل حساب قرارگاه مواسات شهرستان تامین شده و یک هزار بسته معیشتی هر یک  به ارزش ۶۰۰ هزار تومان در روزهای تاسوعا و عاشورا در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی در هر یک از بسته های معیشتی یک عدد کوله پشتی به همراه لوازم التحریر برای گروه هدف تهیه شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.