گردشگری و توریسم

فراخوان اولین دوره مسابقه دانشجویی "ایده شو" دانشگاه جهرم اعلام شد

رییس دانشگاه جهرم، پنجشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقه که ویژه دانشجویان این دانشگاه است، به همت قرارگاه مکتب شهید سلیمانی، مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت، گروه فرهنگی و اجتماعی و اتحادیه انجمن‌های علمی دانشگاه جهرم برگزار می‌شود.

کامبیز مینایی اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه جهرم که علاقه‌مند به شرکت در این رقابت هستند، تا بیستم شهریور ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند، ایده‌ خود را در قالب‌های ابداع و اختراع، کسب و کار و ایده‌های خلاقانه به شماره‌های اعلام شده مجازی دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

به گفته وی، اعلام آثار به چرخه رقابت‌ها تا بیست و سوم شهریورماه ۹۹ انجام می‌شود و تسهیلاتی نظیر، حمایت مرکز رشد شهرستان جهرم تا تجاری‌سازی و ورود به اکوسیستم کارآفرینی، اعطای وام قرض‌الحسنه ۱۰۰میلیون ریالی نهاد مقام معظم رهبری و همچنین جوایز نقدی، پنج ، چهار و سه میلیون ریالی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

مینایی بیان کرد: از اهداف برگزاری این مسابقه، شناسایی و معرفی استعدادهای ناب و خلاق دانشجویی، ترویج فرهنگ ایده‌پردازی بین دانشجویان، و تشویق به فعالیت در حیطه‌ کسب و کارهای نو است.

او افزود: طبق اعلام دبیرخانه این رویداد، معیارهای داوری عمومی و نحوه گزینش آثار بر اساس خلاقیت، کاربردی بودن ایده، قابلیت جذب مشتری، مهارت و تسلط در ارائه و توانایی تیم و استفاده از دانش استاد مشاور است.

مینایی ادامه داد: معیارهای متغیر داوری این مسابقه نیز استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، قابلیت سازگاری با محیط زیست با استفاده از مواد بازیافتی و نوآوری است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه و فرم ثبت‌نام، می‌توانند به پایگاه گروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جهرم به نشانی https://jahromu.ac.ir/farhangi مراجعه کنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.