گردشگری و توریسم

هرمزگان میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد

اصغر معماری شامگاه سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این رقابت‌ها از پنجم مهرماه با حضور تیم‌های آیندگان  هرمزگان، کوروش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان و ایثار جیرفت به صورت مجتمع در سالن فجر بندرعباس آغاز می‌شود.
وی بیان داشت: در روز نخست این بازی‌ها (پنجم مهرماه)،  چابک شیراز با درسا لارستان ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با ایثار جیرفت ساعت ۱۷ با هم رقابت می‌کنند.
سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: در روز دوم ششم مهرماه تیم‌های ایثار جیرفت با چابک شیراز ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با کوروش کبیر زابل ساعت ۱۷،  در روز سوم هفتم مهرماه کوروش کبیر زابل با درسا لارستان ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با چابک شیراز ساعت ۱۷ با هم بازی می‌کنند.
معماری ادامه داد: در روز چهارم هشتم مهرماه چابک شیراز با کورش کبیر زابل ساعت ۱۵ و ایثار جیرفت با درسا لارستان ساعت ۱۷ باهم بازی می‌کنند که در این روز تیم آیندگان هرمزگان استراحت خواهدداشت.
وی ادامه داد: در روز پنجم و پایانی نهم مهرماه کوروش کبیر زابل با ایثار جیرفت ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با درسا لارستان ساعت ۱۷ دیدار خواهد کرد.
سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان گفت: ۱۲ تیم حاضر در مرحله دوم مسابقه در ۲ گروه ۶ تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مسابقه لیگ یک فوتسال کشور در فصل مسابقاتی( ۱۴۰۰-۱۳۹۹) صعود خواهند کرد.
پیش از این قرار بود این مسابقه اسفندماه سال گذشته به صورت لیگ و دوره ای برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.